نسخه چاپی

قرعه‌كشی والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا

قرعه‌كشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در فیلیپین برگزار شد و نماینده ایران با قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها همگروه شد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از 13 تا 21 شهریور به میزبانی فیلیپین برگزار خواهد شد.‌

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها در فیلیپین برگزار شد و 13 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها به چهار گروه تقسیم شدند. تیم گاز تهران قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان به عنوان نماینده کشورمان در دور مقدماتی این رقابت‌ها با نمایندگانی از کره جنوبی و تایلند همگروه شد. «بانکوک کلاس» نماینده تایلند عنوان قهرمانی سال 2015 این رقابت‌ها در پرونده کاری خود دارد و نماینده کره جنوبی نیز سال گذشته ششم شده بود.

گروه‌بندی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به ترتیب زیر است:

گروه اول: ویتنام، هنگ کنگ و فیلیپین
گروه دوم: ایران، کره جنوبی و تایلند
گروه سوم: ژاپن، قزاقستان و اندونزی
گروه چهارم: چین، مالزی، چین تایپه و ترکمنستان

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا سال گذشته به میزبانی ویتنام برگزار شد و نمایندگان تایلند، ژاپن و چین رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند. نماینده ایران (دانشگاه آزاد) نیز رتبه نهم را به دست آورد.

چین با 14 مدال شامل 7 طلا، 4 نقره و سه برنز پرافتخارترین کشور این رقابت‌هاست و کشورهای تایلند (4 طلا، 4 نقره و 3 برنز) و ژاپن (2 طلا، 4 نقره و 5 برنز) در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

۱۳۹۵/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...