نسخه چاپی

سرمایه گذاری مشترك اصفهان و ژنو

اصفهان و ژنو در زمینه كشاورزی و گردشگری با یكدیگر همكاری می كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت و اقتصاد استان اصفهان گفت: اصفهان استانی صنعتی، گردشگرپذیر و مستعد در کشاورزی است که امیدواریم روابط اقتصادی ایران بویژه استان اصفهان با ژنو وارد مرحله جدیدی شود.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی برخی استعدادهای شاخص استان اصفهان را وجود بهترین سیب‌ درختی دنیا در سمیرم ، بیشترین تعداد دانشگاه کشور در استان اصفهان و وجود بیش از 8 هزار واحد صنعتی در زمینه‌های مختلف و 70 شهرک صنعتی نام برد و افزود:مردم مهربان اصفهان با داشتن ادیان مختلف در کمال آرامش درحال گذران زندگی و آماده پذیرایی از سرمایه‌گذاران سایر کشورها هستند.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی ژنو با معرفی اتاق بازرگانی ایالت خود گفت: اتاق بازرگانی ژنو با 151 سال قدمت و2500 عضو آماده همکاری نزدیک با اتاق بازرگانی اصفهان است.

پیر پانکت اصفهان را شهری زیبا و مملو از نشانه‌های وجدآور توصیف کرد و افزود: در این مدت کوتاه توانستیم ریشه عمیق تاریخی و اقتصادی اصفهان را درک کنیم و از نظر ما، ایران به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای منطقه اصفهان جزو پرظرفیت‌ترین مناطق این کشوراست که اخیراً سفیر سوئیس نیز توصیه‌های مهمی در این رابطه برای ما داشته است.

ژنودومین قطب اقتصادی كشورسوئیس ونهمین مركزاقتصاد رقابتی جهان وسومین دراروپا بعد از لندن و زوریخ است.

۱۳۹۵/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...