نسخه چاپی

محاكمه های بابك زنجانی كتاب می‌شود

وكیل مدافع بابك زنجانی با بیان این كه مشغول نوشتن جریان محاكمه موكلش و انتشار آن در قالب كتاب چند جلدی است اظهار كرد: سعی می‌كنم تا قبل از اینكه نتیجه حكم دیوان عالی كشور مشخص شود، جلد نخست این كتاب منتشر شود.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، رسول کوهپایه‌زاده وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه مشغول نوشتن جریان محاکمه موکلش و انتشار آن در قالب کتاب چند جلدی است اظهار کرد: سعی می‌کنم تا قبل از اینکه نتیجه حکم دیوان عالی کشور مشخص شود، جلد نخست این کتاب منتشر شود.



وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: این کتاب مجموعه‌ای از گزارش‌ها، مصاحبه‌ها و دفاعیات موکلم خواهد بود و اگر لازم باشد یک سری اطلاعات را هم از موکلم می‌گیرم.



کوهپایه‌زاده در ادامه از اعتراض به حکم اعدام موکلش خبر داد و افزود: روز گذشته، لایحه‌ اعتراضی موکل را در 152 صفحه نسبت به دادنامه اولیه به دفتر دادگاه تقدیم کردم و در خصوص دادنامه اصلاحی نیز تا 20 اردیبهشت مهلت داریم.



وکیل مدافع بابک زنجانی با بیان اینکه همچنان موکلش موفق به دریافت لباس‌هایی که خانواده وی فرستاده‌اند نشده است گفت: امروز که این مسئله را به دادگاه منتقل کردم آنها نیز خیلی متعجب بودند که چرا بند 241 زندان اوین از اجرای دستور دادگاه تمرد می‌کند.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...