نسخه چاپی

واكنش سخت تركیه به داعش در خاك سوریه

ارتش تركیه اعلام كرد كه در واكنش به تداوم حملات داعش به استان «كیلیس»، به مواضع این گروه تروریستی در خاك سوریه حمله و تاكنون ۶۳ تكفیری را كشته است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، ارتش ترکیه که روز گذشته، در واکنش به شلیک خمپاره به سوی استان «کیلیس» در جنوب این کشور از سوی اراضی سوریه، شماری از مواضع داعش را در خاک سوریه هدف توپ و موشک قرار داد.

منابع نظامی ترکیه با اعلام اینکه که روز یکشنبه، به حمله خمپاره‌ای کیلیس پاسخ داده‌اند، امروز تصریح کردند که در حمله توپخانه‌ای، دست‌کم 34 تروریست داعش در روستای «طوقلی» سوریه کشته شدند و در حملات هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه، 29 تروریست دیگر جان خود را از دست دادند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، نیروی هوایی ارتش ترکیه، مواضع داعش را در روستاهای «ینی یابان»، «ودودیان» و «وطاط» را ریف حلب بمباران کرده است.

بر اساس این گزارش در این حمله، 6 خودروی داعش در طوقلی و 5 انبار اسلحه در 3 روستایی که نام آنها در بالا ذکر شد، از بین رفت.

حملات خمپاره‌ای داعش به استان «کیلیس» ترکیه اخیرا افزایش یافته است و منبع شلیک این خمپاره‌ها مواضع داعش در خاک سوریه اعلام شده است.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...