نسخه چاپی

آمریكا خون شهروندان خود را فدای پول عربستان كرد

عکس خبري -آمريکا خون شهروندان خود را فداي پول عربستان کرد

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ۷۰۰ میلیارد دلار از پول سعودی ها در آمریكا اظهار كرد: خروج این مقدار پول از بخش سرمایه گذاری آمریكایی ها كه توسط آل سعود صورت گرفته نقص بزرگی را به اقتصاد آمریكا وارد می كند از این رو دولتمردان آمریكایی حاضرند حتی به قیمت خون شهروندان خود اقدامی را علیه عربستان در مقطع فعلی انجام ندهند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، درباره اظهارات جان برنان رئیس سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا مبنی بر این که اسناد طبقه بندی شده حادثه 11 سپتامبر نباید منتشر شود اظهار کرد: بدون شک با توجه به اینکه آمریکایی ها و برخی از مقامات آنها درحادثه 11 سپتامبر نقش پررنگی را داشته اند بدون شک انتشار اسناد 11 سپتامبر بسیاری از مسائل پشت صحنه آمریکا را منتشر خواهد کرد.



وی با اشاره به همکاری های مستمر عربستان و آمریکا در طی یکسال اخیر به منظور ایجاد آشوب در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: سعودی ها یکی از عوامل اصلی حادثه تروریستی 11 سپتامبر محسوب می شوند که البته ارتباط منسجم امروز آنها با آمریکایی ها بدون شک با انتشار اسناد 11 سپتامبر زیر سوال می رود و خشم شهروندان آمریکایی را نسبت به عربستان و مقامات آنها افزایش خواهد داد.



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: انتشار اسناد 11 سپتامبر دست های پشت پرده سعودی ها دراین حادثه را افشا می کند که این امر تبعات ناخوشایندی را برای مقامات آمریکایی ها به دلیل حمایت مستمر از عربستان در پی خواهد داشت.



بخشایش با اشاره به وجود 700 میلیارد دلار از پول سعودی ها در آمریکا اظهار کرد: خروج این مقدار پول از بخش سرمایه گذاری آمریکایی ها که توسط آل سعود صورت گرفته نقص بزرگی را به اقتصاد آمریکا وارد می کند از این رو دولتمردان آمریکایی حاضرند حتی به قیمت خون شهروندان خود اقدامی را علیه عربستان در مقطع فعلی انجام ندهند.



وی تأکیدکرد: افشای حضور سعودی ها در حادثه 11 سپتامبر به طور حتم زمینه را برای حذف حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه فراهم می کند از این رو دولتمردان آمریکایی تمام سعی و همت خود را بر این اساس قرار داده اند که حتی به قیمت عدم انتشار اسناد 11 سپتامبر با عربستان مدارا کنند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: بدون شک رابطه امروز آمریکا و عربستان عواقب ناخوشایندی را برای دولتمردان این کشور در پی خواهد داشت.

۱۳۹۵/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...