نسخه چاپی

كشف 567 كیلو تریاك در دو عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان از كشف 503 كیلوگرم تریاك و 64 كیلو و 660 گرم هروئین در دو عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از برنا از کرمان؛ سردار "رضا بنی اسدی" با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری 115 "زهکلوت" با گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ های مهمی از یک باند قاچاق مواد مخدر رسیدند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ماموران طی کنترل خودروهای عبوری در محور "ایرانشهر-زهکلوت" به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند که متهم با بی توجهی به دستور ایست پلیس پس از تعقیب و گریز فراوان توسط ماموران متوقف شد.

سردار بنی اسدی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی حامل مواد 50 بسته 10 کیلویی تریاک به وزن 503 کیلوگرم را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان به عملیات پلیس نرماشیر نیز اشاره کرد و بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان نیز در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده "ولوو" مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ مشخص شد کامیون "ولوو" دارای جاسازی ماهرانه ای در قسمت کف خودرو است که پس از استخراج آن 64 کیلو و 660 گرم هروئین کشف شد.

سردار بنی اسدی گفت: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد کشف شده تحویل مقامات قضائی شدند.

وی در پایان خواهان سهیم شدن تمام سازمان ها در بحث مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: نجات یک انسان نجات یک جامعه است و ما باید از تمام ظرفیت ها برای کاهش تبعات اجتماعی مرتبط با مواد مخدر استفاده کنیم.

۱۳۹۵/۲/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...