نسخه چاپی

اسد به پوتین: حلب، استالینگرادِ سوریه است

رئیس جمهوری سوریه به مناسبت سالگرد پیروزی روسیه بر آلمان نازی، پیام تبریكی برای همتای روس خود فرستاد.

به گزارش پایگاه نما به نقل از العالم، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در تلگراف تبریک خود به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به ناآرامی های شهر حلب در شمال غرب سوریه اشاره کرد و نوشت: وضعیت کنونی شهر حلب همچون وضعیت اسف بار شهر استالینگراد در زمان حمله نازی های متجاوز است.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز پنجشنبه گزارش داد: رئیس جمهوری سوریه در تلگراف خود به نمایندگی از دولت و ملت کشورش سالگرد پیروزی روسیه بر آلمان نازی را به رئیس جمهوری، دولت و ملت دوست روسیه تبریک گفت.
به نوشته سانا، در پیام اسد به پوتین آمده است: ملت روسیه برای پیروزی بر آلمان نازی بهای گزافی پرداخت، ولی در تاریخ نام خود را به عنوان ملت پایدار و پیروز ثبت کرد و الهام بخش نسل های آینده شد.
بشار اسد در بخش دیگری از پیام تبریک خود از دولت روسیه به علت حمایت از ملت سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی قدردانی کرد و افزود: حمایت روسیه از ملت سوریه بار دیگر نشان داد که ملت روسیه همواره از ملت هایی که گرفتار ظلم، تجاوز و نقض حقوق بشر هستند، حمایت کرده است.
بشار اسد تصریح کرد: شهرهای سوریه خصوصاً حلب امروز گرفتار همان مشکلی شده که شهر قهرمان استالینگراد با آن مواجه شده بود، ولی قدرت و غرور دشمنان و متجاوزان نخواهد توانست ملت و ارتش سوریه را به زانو در آورد و ارتش قهرمان سوریه با کمک ملت خود به فداکاری هایش برای دست یابی به پیروزی نهایی و سرکوب و طرد دشمنان انسانیت از خاک کشورش ادامه خواهد داد.

۱۳۹۵/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...