نسخه چاپی

هدف استعمارگران از تخریب سپاه سرنگونی نظام است

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: هدف استعمارگران از تخریب سپاه پاسداران، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بجنورد درباره چرایی اینکه چرا آمریکا و استعمارگران علیه تخریب سپاه در بین جوانان و مردم هزینه و تلاش می‌کنند، اظهار داشت: علت این مسئله، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است که پرچم‌دار عدالت و حقانیت است.

وی افزود: همچنین دشمن، اسلام و بقای نظام را مساوی با نابودی خود می‌داند به همین دلیل برای تحقق اهداف خود سعی در تخریب سپاه دارد.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: امروز دشمن، سپاه را علت اصلی محقق نشدن اهداف خود می‌داند.

وی با اشاره به کارنامه افتخارآمیز سپاه گفت: سپاه از زمان تشکیل تاکنون موفق به اقدامات بسیاری همانند ساماندهی بسیجیان در مواقع حساس، ایجاد شبکه‌های امنیتی، برقراری امنیت در خطوط هوایی، مشارکت در بازسازی کشور، مقابله با جنگ نرم، دفع فتنه ۸۸ و غیره در کنار نیروهای مسلح و مردم شده است.

موسوی جاجرمی با اشاره به مسئله بعثت و انتخاب پیامبر(ص) اظهار داشت: خداوند برای نجات و گمراهی مردم حضرت محمد(ص) را برگزید تا با تلاوت آیات الهی آن‌ها را از جهل و گمراهی نجات دهد.

امام‌جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: خداوند با خلقت حضرت محمد(ص) به‌عنوان شاهکار عالم، خود را معرفی کرده است.

وی با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار خاطرنشان کرد: پاسداران برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران باید استقامت و پایداری را هدف اصلی خود قرار دهند.

۱۳۹۵/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...