نسخه چاپی

محرم نویدكیا به خودش تیر خلاص زد

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: صحبت‌های شب گذشته نویدكیا فرافكنی بود و به نظرم حرف‌های او تیر خلاصی برای خودش بود.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حسین کفعمی در مورد صحبت‌های محرم نویدکیا در برنامه 90 و اینکه گفته بود کفعمی یک ذوب‌آهنی بوده که قصد داشته او را به ذوب‌آهن ببرد، گفت: این حرف‌ها در دنیای امروز فوتبال حرفه‌ای بچه‌گانه است. امروزه در فوتبال می‌بینیم بازیکنی از استقلال به پرسپولیس و یا برعکس می‌رود و دیگر این حرف‌ها مطرح نیست. درباره مدیریت هم باید بگویم تا درخواستی نباشد اجابت نمی‌شود و کسی که من را برای عضویت در هیأت مدیره سپاهان انتخاب کرده بود حتما توانایی‌هایی در من دیده بود.

وی ادامه داد: اینکه نویدکیا مدعی شده من می‌خواستم او را به ذوب‌آهن ببرم الان حضور ذهن ندارم و نمی‌دانم این مسئله صحت داشته یا نه. حتی به فرض اینکه این موضوع صحت داشته باشد، مگر ایرادی داشته که قبل از اینکه به سپاهان بیاید به ذوب‌آهن می‌رفت؟ به هر حال در دنیای فوتبال این یک امر بدیهی است که بازیکن از چند جا پیشنهاد داشته باشد. در مجموع باید بگویم بابت حرف‌های شب گذشته نویدکیا متاسف شدم و دلم سوخت که بازیکن باارزشی مثل او که زحمت‌های زیادی کشیده با این حرف‌ها همه چیز را خراب کرد. دیشب نویدکیا مثل یک ضرب‌المثل ظرف شیر را ریخت و همه زحماتش را به باد داد. او شب گذشته با لحن بدی درباره پیشکسوتان فوتبال اصفهان صحبت کرد که شایسته آنها نبود. نویدکیا با حرف‌هایش پیشکسوتی مثل رسول کربکندی را زیر سؤال برد و حرف‌های خوبی درباره مربی مثل حسین چرخابی که برای سپاهان زحمت کشیده، مطرح کرد.

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: نویدکیا در حالی حسین فرکی را زیر سؤال برد که همه او را به اخلاق‌مداری می‌شناسند. او حتی مدیرعامل فولاد مبارکه را هم زیر سؤال برد. آن هم در حالی که با حمایت‌های مالی این کارخانه باشگاه سپاهان در این سال‌ها کار کرده است. اگر کارخانه‌هایی مثل سایپا، پیکان، ذوب‌آهن و فولاد مبارکه در روزهایی که فوتبال ما نه حق پخش دارد و نه کپی‌رایت به فوتبال کمک نمی‌کردند، تکلیف فوتبال چه می‌شد؟ این حق نیست که یک نفر همه ارزش‌ها را زیر سؤال ببرد. ما همیشه در آخر نماز و دعاهایمان می‌خواهیم عاقبت به خیر شویم و واقعا از حرف‌های شب گذشته نویدکیا دلم سوخت. او با حرف‌هایش ارزش‌هایش را کوچک کرد و از قدیم گفته ادب مرد به ز دولت اوست. نباید با حرف‌هایمان حرمت‌هایمان را از بین ببریم.

وی اظهار داشت: من قبلا تنها کسی بودم که در هیأت مدیره سپاهان بر علیه بازیکن‌سالاری صحبت کردم هر چند که او گفت من مرد نبودم! نباید اجازه دهیم حریم‌ها از بین برود و من با این حرف‌ها قصد ندارم از خودم دفاع کنم. به دلیل ارتباطی که بین نیمکت و سکوهای سپاهان بود تصمیم گرفتم عطای کار را به لقایش ببخشم تا سپاهان وارد حواشی نشود.

کفعمی در پاسخ به این سؤال که آیا ادعای نویدکیا مبنی بر اینکه بعد از قهرمانی سپاهان با فرکی هیأت مدیره این باشگاه قصد نداشته با این مربی ادامه کار دهد، اظهار داشت: شاید در هیأت مدیره بحث‌هایی صورت بگیرد اما دلیل نداشته ما حرمت فرکی را زیر سؤال ببریم. من بیشترین ارتباط را با فرکی داشتم اما وقتی تصمیم بر این گرفته شد که با فرکی ادامه کار دهیم از او حمایت کردیم. شاید بزرگترین اشتباه فرکی استفاده از نویدکیایی بود که 6 جلسه در تمرینات حاضر نشد و از او در بازی‌ها استفاده کرد. فرکی نباید حتی به نویدکیا در آن شرایط اجازه می‌داد به نیمکت نزدیک شود. نویدکیا شب گذشته فرافکنی کرد و قطعا مردم بهترین قاضی هستند که درباره حرف‌های او نظر دهند. صحبت‌های شب گذشته نویدکیا تیر خلاصی برای خود او بود.

۱۳۹۵/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...