نسخه چاپی

یاد «مدافعان حرم» را زنده نگه‌داریم

عکس خبري -ياد «مدافعان حرم» را زنده نگه‌داريم

حمیدرضا پگاه، هنرپیشه تلویزیون و سینما گفت: خوشحالم كه به خاطر زحمات، جانفشانی‌ها و حضور مدافعان‌حرم برای امنیت ما جشنواره مدافعان حرم برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، از وقتی باب صحبت و قدردانی از کار بزرگی که مدافعان حرم یا به قول رهبری مدافعین حریم بر سر زبان‌‌‌‌ها افتاده بسیاری از چهره‌های شناخته شده عرصه سیاست و فرهنگ و هنر به هر طریقی که می‌توانند مرابت قدردانی خود را از کار بزرگی که آنها در جهت امنیت کشور وناموس خود انجام می‌دهند ابراز می‌داند.

ابتدا به همین مناسبت جشنواره‌ای با نام «مدافعان حرم» شکل گرفت که در پی آن افراد زیادی پای کار آمدند و یا پیام هایی را برای جشنواره ارسال کردند حمید رضا پگاه دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز پیامی را در این باره در اختیار جشنواه و خبرگزاری فارس قرار داد که متن آن به شرح ذیل آمده است.

*پیام حمیدرضا پگاه به جشنواره فیلم مدافعان حرم؛

«امیدوارم با برگزاری این جشنواره، از مدافعان حرم سپاسگزاری کنیم

باید به مدافعان حرمی که برای این مرز و بوم از جانشان می گذرند نگاه جدی تری شود. خوشحالم که به خاطر زحمات، جانفشانی ها و حضور آنها برای امنیت ما این جشنواره برگزار می شود. امیدوارم که بتوانیم با برگزاری جشنواره مدافعان حرم یاد آنها را زنده نگه داریم و اندکی از آنها سپاسگزاری کرده باشیم.

در نهایت امیدوارم با عجله، برگزاری جشنواره را خراب نکنیم و به آن عمق بدهیم.»

این بازیگر در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش) و آخرین گناه و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

۱۳۹۵/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...