نسخه چاپی

آیت الله جنتی : مجلس خبرگان براساس سیاست‌های رهبری عمل می‌كند

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان محورهای اساسی و اصول كلی سیاست‌های رهبری را می‌شناسند و بر مبنای آن عمل می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، آیت الله احمد جنتی، رییس مجلس خبرگان رهبری عصر چهاشنبه در اختتامیه اولین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با گرامی‌داشت سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر محصول ایمان خدا، ولایت فقیه و حاکمیت این نظریه مترقی در نظام اسلامی بوده است که حتی برای دشمنان نیز قابل باور نبود.

او هم‌چنین با تقدیر از اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد: از همه کسانی که در مجلس خبرگان رهبری با ما همکاری داشتند تشکر می‌کنم چرا که مجلس چهارم، مجلسی آرام و با متانت بود که باید الگویی برای سایر مجالس باشد چرا که هیچ اصطکاکی در‌ آن وجود نداشت و همه اعضا یکدیگر را قبول داشته و دوست می‌داشتند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبری درباره انقلابی عمل کردن اظهار کرد: ما باید بر اساس نظر مقام معظم رهبری انقلابی باشیم، انقلابی فکر کرده و انقلابی عمل کنیم و این نظریه‌ای است که می‌کوشیم آن را در مجلس خبرگان عملی کنیم.

وی افزود: در درجه اول هیأت رییسه باید بتواند راه‌های انقلابی‌تر شدن خبرگان را بشناسد و به آن عمل کند و ما از اعضای خبرگان تقاضا می‌کنیم که در این زمینه با ارائه پیشنهادهای عملی و اجرایی و نه صرفا تصورات ذهنی و آرمانی هیات رییسه را در این زمینه کمک کنیم.

جنتی با اشاره به این که مجلس خبرگان بر اساس سیاست‌های رهبری عمل می‌کند اظهار کرد: مجلس خبرگان بر اساس محورهای اساسی و اصول سیاست‌های رهبری عمل می‌کند و به خوبی با آن‌ها آشناست.

او ادامه داد: دوری گزینی از دو دستگی و اختلاف و عمل کردن به اقتصاد مقاومتی بخشی از مواضع رهبری است که همه از جمله مجلس خبرگان باید به آن عمل کنند و پشتیبانش باشند.

رییس مجلس خبرگان با اشاره به این که به وجود رهبری افتخار می‌کنیم اظهار کرد: خدا را شاکریم که رهبری به ما عطا کرده که به ‌استقامت، شهامت و ایمان و تقوای او افتخار می‌کنیم و حقیقتا ایشان افتخاری برای تاریخ اسلام هستند همین طور که امام (ره) نیز چنین بود.

وی در پایان اظهار کرد: رهبری به خوبی توانسته راه امام را ادامه دهد و با وجود تمام توطئه‌هایی که از غرب توسط بیگانگان انجام می‌شد کشور را اداره کند و با تدبیر و بصیرت توطئه‌ها را خنثی کند.

۱۳۹۵/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...