نسخه چاپی

اسماعیل كوثری در گفتگو با نما:

دولت روحانی 4 ساله است/ سانسور سخنان مراجع تقلید در دیدار روحانی موجب بدبینی مردم خواهد شد

عکس خبري -دولت روحاني 4 ساله است/ سانسور سخنان مراجع تقليد در ديدار روحاني موجب بدبيني مردم خواهد شد

این اخبار و فرافكنی ها نه تنها اعتماد مردم را زیر سوال می برد بلكه مردم را هم به شك می اندازند. كه آیا بقیه اخبار این نظام را هم باید واقعیت پنداشت یا نه؟ آیا بقیه خبرها هم مانند اخبار دولت دروغ است؟ این حركت نادرست نه تنها دولت و كاركرد هایش را زیر سوال می برد بلكه تاثیر منفی خود را روی نظام هم می گذارد و مردم را نسبت به زندگی و حكومت بی اعتماد می كند.


اسماعیل کوثری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، درخصوص سانسور تذكرات آيت الله مكارم شيرازي توسط رسانه هاي دولتي، گفت:از همان ابتدای کار، دولت بخش تبلیغات خود را به این منوار حرکت می داد که تنها تمجید دولت و اخبار خوش به مردم برسد و هنوز هم همین قانون پابرجاست. برنامه بخش تبلیغات رسانه ایی دولت به این شکل بوده که اخبار را برای مردم کانالیزه کنند و همه واقعیات را به مردم نرسانند مانند بحث برجام یا دیدارها، بخش اطلاع رسانی دولت ، اخبار را تحت کنترل خود دارد تا با برنامه ریزی خودشان اخبار به سمع و بصر مردم برسد و تماما از محسنات سخن به میان بیاید نه از کاستی ها و کم کاری ها. متاسفانه خود آقای روحانی هم اگر انتقادی بر ایشان وارد شود نقص ها را نمی پذیرند، درست است که رئیس جمهور محترم می گویند نقد کنید و نقاط ضعف را بگویید تا ما روی آنها کار کنیم و برطرفشان کنیم ولی متاسفانه این پیشنهاد هنوز به بخش عمل نرسیده و در حد حرف مانده است.
وي افزود:این اخبار و فرافکنی ها نه تنها اعتماد مردم را زیر سوال می برد بلکه مردم را هم به شک می اندازند. که آیا بقیه اخبار این نظام را هم باید واقعیت پنداشت یا نه؟ آیا بقیه خبرها هم مانند اخبار دولت دروغ است؟ این حرکت نادرست نه تنها دولت و کارکرد هایش را زیر سوال می برد بلکه تاثیر منفی خود را روی نظام هم می گذارد و مردم را نسبت به زندگی و حکومت بی اعتماد می کند.
عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجه مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی بر این بنا ساخته نشده که به مردم خود دروغ بگوید و آنها را از سرنوشت خود غافل کند! رسانه ها و خبرگزاری هایی که می خواهند اخبار دولت را منتقل کنند باید دقت داشته باشند که راست ماجرا و حقیقت را بگویند و ایمان مردم را به خود جلب کنند تا این اعتماد از دست رفته دوباره به دست بیاید.
نماینده تهران با اشاره انتخابات رياست جمهوري پيش رو گقت: اگر دولت با رویه ی فعلی که در پیش گرفته است بخواهد ادامه راه بدهد خیلی با شک و تردید باید به این قضیه نگاه کرد و احتمال می رود دولت نتواند رای آوری لازم را برای سال آینده داشته باشد. اگر آقای روحانی بخواهد باز هم رئیس جمهور شود باید بگویم که تنها با تغییر رویه می تواند موفق شود نه با راهی که اکنون در دست دارد.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...