نسخه چاپی

تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنتی كتب درسی تا ۱۵ خرداد

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ضمن تشریح روند آماده‌سازی و چاپ كتب درسی، به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی كتب درسی اشاره كرد و از والدین و اولیای مدارس خواست تا ثبت نام را به روزهای آخر موكول نكنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌السلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان با بیان اینکه کلیه کتب درسی ما غیر از پایه دهم و چند عنوان کتاب در پایه ششم آماده شده و زیر چاپ رفته و برخی از زیر چاپ درآمده‌اند، گفت: در حال حاضر کتب پایه دهم بر روی سامانه اعتباربخشی قرار گرفته است.

او گفت: کتب درسی پایه دهم پس از طی مراحل لازم در تابستان چاپ و به همراه سایر کتب از نیمه دوم شهریورماه توسط مراکز توزیع کتب درسی و مدارس به دست دانش آموزان می‌رسند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال سامانه فروش اینترنتی کتب درسی برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی و مقطع پیش دانشگاهی فعال بود، گفت: سال گذشته این طرح با اجرای آزمایشی برای مدارس ابتدایی شهر تهران و همچنین مقطع پیش دانشگاهی اجرا شد و امسال به استان‌های دیگر تعمیم پیدا کرد.

محمدیان ادامه داد: با این اقدام، در زمینه تقویت دولت الکترونیک بر اساس تکلیف برنامه‌های توسعه‌ای یک گام به جلو برداشته‌ایم.

او با بیان اینکه مهلت ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه مربوطه، تا 15 خردادماه تمدید شده تا کسانی که موفق به ثبت نام نشده بودند، وارد سامانه شوند، گفت: توصیه می‌کنیم ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره روند تغییرات ساختاری در سال‌های آینده گفت: سال آینده پایه یازدهم و سال بعد از آن پایه دوازدهم تغییر می‌کند و در سال تحصیلی 98-97 نظام آموزشی جدید کامل می‌شود.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...