نسخه چاپی

العامری: به‌زودی بشارت پیروزی فلوجه را می‌دهیم

رئیس سازمان بدر امروز جمعه در دیدار با شیوخ عشایر الانبار از آنها خواست تا با نیروهای امنیتی برای مبارزه با "تفكر تروریستی" همكاری كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، به‌زودی بشارت پیروزی به اهالی فلوجه می‌دهیمبه گزارش مشرق، هادی العامری امروز از شیوخ عشایر در مناطق رمادی، فلوجه و حدیثه خواست تا با نیروهای امنیتی برای محافظت از همه اقشار جامعه عراق و مبارزه با تفکر تروریستی همکاری کنند.

العامری در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی السومریه نیوز تصریح کرد: امروز با شیوخی از مناطق حدیثه و فلوجه و رمادی در مقر عملیات نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) برای آزادسازی فلوجه ملاقات کردیم.

وی افزود: نبرد به تنهایی برای ریشه کن کردن داعشی ها کافی نیست بلکه ما نیازمند کاری فکری برای ریشه کن کردن این تفکر تروریستی افراطی هستیم که تفرقه و تنفر و خشم در بین اقشار ملت عراق می کارد.العامری گفت: باید دست در دست هم به کار برای آزاد سازی عراق و شهروندان عراقی با کار دقیق و همکاری با همه طرف های ذیربط ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: آنچه الحشد الشعبی در کنار دستگاههای امنیتی اعم از ارتش و پلیس انجام می دهد، تکمیل کردن پیروزی برای آزادسازی خاک عراق از شر داعشی ها است.

العامری بر "لزوم ایجاد پل های اعتماد و وحدت واقعی بین همه اقشار ملت عراق و جگونگی رسیدگی به تفکر تکفیری تروریستی " تاکید کرد و گفت: شیوخ مواضع شرافتمندانه ای در حدیثه و رمادی و فلوجه دارند.

بشارت پیروزی به اهالی فلوجه

هادی العامری امروز همچنین در سخنانی تاکید کرد: بشارت پیروزی بزودی به اهالی شهر فلوجه خواهد رسید.

نیروهای ارتش و پلیس به همراه نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) و نیروهای عشایر هم اکنون سرگرم آزادسازی شهر فلوجه از عناصر گروه تروریستی داعش و تلاش برای خارج کردن همزمان غیرنظامیان از این شهر هستند.

العامری بار دیگر از اهالی شهر فلوجه خواست تا برای حفظ سلامتی خود به سمت مناطق امن بروند.

۱۳۹۵/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...