نسخه چاپی

فرودگاه های آمریكا خارج از رده هستند

به گزارش نما - روزنامه توریسم به نقل از شبکه تلویزیونی CNN نوشت: فرودگاه های آمریکا خارج از رده هستند و به شدت نیازمند 'به روز شدن' هستند.

فرودگاه های آمریکا منطبق با قرن بیست و یکم نیستند.درحالیکه شمار مسافران هوایی درآمریکا رو به فزونی نهاده است، اما فرودگاه های آمریکا هیچگونه تغییر نکرده اند، فرودگاه های این کشور باید پذیرای جابجایی 750میلیون نفر مسافر باشند.

فرودگاه 'لاگوردیا' نیویورک و لس آنجلس از فرودگاه هایی هستند که پایانه های منسوخ دارند و نسبت به گذشته یکی از بدترین فرودگاه در آمریکا به شمار می روند.این شبکه تلویزیونی دراین گزارش نشان داد که در برخی از فرودگاه های آمریکا با سیستم های قدیمی دهه پنجاه و شصت میلادی، مشخصات پروازها بر روی 'رَک پروازی' به صورت دستی نوشته می شود و از سیستم های پیشرفته الکترونیکی خبری نیست.

این درحالی است که فرودگاه سئول در کره جنوبی یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین فرودگاه های جهان به شمار می رود.مسولان هواپیمایی آمریکا به سی ان ان از نبود هواپیماهای جدید همچون ایرباس A380برای جابجایی مسافر در آمریکا خبر دادند که پول لازم برای خرید آنها وجود ندارد. در انتهای این گزارش آمده که حداقل 75میلیارد دلار طی پنج سال برای به روز کردن فرودگاه های آمریکا لازم است تا قادر باشند با دیگر فرودگاه های جهان به رقابت بپردازند. در آمریکا در مجموع 19هزار و 299 فرودگاه وجود دارد.سه فرودگاه 'لا گوردیا'، 'جان اف. کندی' و 'نیوآرک' (Newark) واقع در نیویورک، در سال 2015 میلادی در مجموع 129 میلیون 700 هزار مسافر را جابجا کردند.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...