نسخه چاپی

واكنش سردار فدوی به اظهارات مقام آمریكایی

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان نظامی و رزمی نیروی دریایی سپاه هر روز رو به افزایش است و امریكا جرات دست درازی به آبهای ایران را ندارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار علی فدوی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سردار محمد ناظری که در حسینیه ثارالله سپاه بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: استکبار و متحدانشان ۳۷ سال در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، ولی تا کنون ره به جایی نبرده اند و نظام جمهوری اسلامی هر روز بر توان و قدرت بازدارندگی و دفاعی اش افزوده می شود.

سردار فدوی با بیان اینکه متاسفانه برخی در دولت با ترس از قدرت پوشالی غرب سعی در رسمیت دادن به آمریکا هستند. اظهارداشت: حضرت امام (ره) از قیام سال ۴۲ تا پایان عمرشان هیچ کدام از کشورهای استکباری و جنگ طلب را به رسمیت نشناختند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اظهار اینکه ملت ایران هیچگاه از قدرتهای پوشالی غرب واهمه ای نداشته اند، خاطرنشان کرد: مسئولانی که برای وظیفه مقدس خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزیده می شوند به عنوان نماینده ملت سرافراز ایران نباید هیچگاه در موضع ضعف و ترس قرار بگیرند.

وی در پاسخ به اظهارات یک مقام آمریکایی در پایگاه ظفره در امارات افزود: آمریکا سالهاست برای ایجاد یک قدرت جدید در منطقه تلاش می کند حتی همراهی و همسویی برخی همدستان هم نتوانسته انها را به خواسته هایشان برساند.

سردار فدوی ابراز داشت: آمریکا پس از برجام هم به تعهداتش عمل نکرد و چهره واقعی خود را بر همگان نشان داد و همچنان سعی در نقض برجام دارد ولی هنوز مسئولانی در کشور هستند که در مقابل این بی قانونی ها و وعده شکنان درخواب غفلت بسر می برند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن اصلی ایران، امریکا است، افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی افزایش توان رزمی و دفاعی در دستور کار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری نیروهای مسلح ایران هر روز بر توان دفاعی و بازدارندگیشان افزوده می شود.

فرمانده ندسا خاطرنشان کرد: در رزمایش های مختلف توان دفاعی سپاه به نمایش گذاشته شده است و هر ساله شاهد رونمایی و تجهیز نظامی و راداری در دریا، خشکی و هوا هستیم.

سردار فدوی با اشاره به شخصیت سردار شهید ناظری گفت: ثبات قدم شهید بزرگوار یکی از ویژگی‌های بی نظیر وی بود که در طول ۳۷ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفاع از نظام و اصل ولایت فقیه در زبا ن و عمل به همگان اثبات کرد.

۱۳۹۵/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...