نسخه چاپی

جریمه داعش برای تراشیدن ریش!

گروه تروریستی داعش برای مواجهه با بحران مالی، میزان جرایم و مالیات‌ها را در مناطق تخت اشغال خود افزایش داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، با کاهش مناطق تحت اشغال داعش، این گروه تروریستی که با بحران مالی مواجه است، مالیات ها و جریمه های جدیدی را وضع کرده است. بر این اساس، داعش افرادی را که ریش های خود را بتراشند به پرداخت 100 دلار جریمه محکوم کرده است. همچنین زنان درصورت پوشیدن عبا یا بالاپوش های تنگ باید 25 دلار جریمه بپردازند.


با وخیم شدن اوضاع مالی داعش، این گروه تروریستی همچنان به روند افزایش مالیات ها و جرایم در سرتاسر مناطق تحت اشغال خود ادامه می دهد و در برخی موارد جرایم جدیدی را نیز وضع می کند.


از جمله جریمه های تازه وضع شده، میتوان به جریمه 100 دلاری برای تراشیدن ریش و جریمه 50 دلاری برای کوتاه کردن آن اشاره کرد.


هر زنی که جوراب یا دستکش نپوشد،به پرداخت جریمه 30 دلاری محکوم می شود. اگر مردی یک بسته سیگار داشته باشد، باید 64 دلار جریمه بپردازد. این جریمه برای زنان نیز 23 دلار است.


گروه تروریستی داعش همچنین شهروندان مسلمان غیر سنی را ملزم کرده است تا با پرداخت پول، گواهی ابراز ندامت یا توبه نامه بخرند. این توبه نامه پیشتر می‌بایست بطور سالانه با پرداخت پول تمدید میشد؛ اما اکنون تمدید آن ماهانه شده است.


از دسامبر 2015 (31 روز منتهی به 11 دی 94) تا مارس 2016 (31 روز منتهی به 13 فروردین 95)، قلمرو مناطق تحت اشغال داعش 22 درصد کاهش یافته است.

۱۳۹۵/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...