نسخه چاپی

سرپرست صنعت نفت:

با لیست دست نشان بازیكن می گیریم

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تكلیف سرمربیگری تیم صنعت حداكثر تا فردا مشخص خواهد شد.

به گزارش نما غلامحسین امین فر در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره آخرین وضعیت سرمربی گری صنعت نفت ابادان اظهار داشت: روز گذشته و به مناسبت صعود تیم به لیگ برتر جشن مختصری از طرف باشگاه برگزار شد که نادر دست نشان سرمربی تیم هم در آن حضور یافت. این فرصتی شد تا مدیرعامل باشگاه جلسه ای با دست نشان برگزار کرده و درباره آینده همکاری طرفین صحبت کنند.

عضو کادر فنی صنعت نفت در اینباره که اگر دست نشان به هر دلیلی نخواهد با صنعت نفت همکاری کند و یا باشگاه با شرایط این سرمربی موافق نباشد گزینه دیگری برای هدایت تیم مدنظر است یا نه گفت: فعلا هیچکس مدنظر ما نیست و باشگاه با هیچیک از گزینه هایی که در رسانه ها بعنوان کاندیدای هدایت تیم عنوان شده اند صحبت یا مذاکره ای انجام نداده است. فعلا گزینه اول و آخر ما نادر دست نشان است.

وی افزود: دست نشان به مدیرعامل باشگاه قول داد که ظرف 48 ساعت برنامه هایش برای همراهی تیم در لیگ برتر را به باشگاه ارائه دهد. خوشبختانه بحث مالی بین دست نشان و باشگاه وجود ندارد و سرمربی تیم دوست دارد همانطور که توانسته صنعت نفت را به لیگ برتر بیاورد در این مسابقات هم آنرا هدایت کند.

سرپرست صنعت نفت درباره وضعیت بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: تا امروز بیکار نبوده ایم و با اکثر بازیکنان تیم صحبت کرده ایم. درصدد هستیم تا نفرات تیم را حفظ کنیم و برای پوشش نقاط ضعف با نظر سرمربی تیم بازیکن بگیریم. در این میان تاکید زیادی هم بر روی بومی گرایی و استفاده از فوتبالیستهای آبادانی و یا حداکثر خوزستانی داریم.

امین فر درباره مشکلات اسپانسرینگ باشگاه گفت: تیم ما وابسته به وزارت نفت است به همین خاطر طبق مصوبه دولت ما نمی توانیم بودجه مستقیم از وزارتخانه دریافت کنیم. مثل مشکلی که فصل قبل تیم نفت تهران با آن دست به گریبان بود اما یک شهر و حتی یک استان پشت این تیم هستند و به نوعی مصونیت اجتماعی دارند تا به طرق مختلف قانونی به این تیم کمک شود. صعود صنعت نفت باعث خوشحالی مردم این شهر و حتی استان شده و نباید این خوشحالی را به سادگی از بین برد.

۱۳۹۵/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...