نسخه چاپی

حسن روحانی: مشكلات اقتصادی كشور بعد از برجام حل نشده است

عکس خبري -حسن روحاني: مشکلات اقتصادي کشور بعد از برجام حل نشده است

اگرچه با توجه به روزهای باقی مانده به پایان دولت یازدهم كمی برای تغییر شرایط در این دولت دیر شده است؛ اما جای بسی خوشحالی است كه رئیس‌جمهور نیز با لطایف‌الحیلی به این موضوع اشاره می‌كنند كه راه آبادانی و پیشرفت ایران از درآمیختن تمام مسائل اقتصادی كشور به مذاكرات و حضور طرف‌های غربی نمی‌گذرد.

مبالغه نیست اگر بگوییم سخت‌ترین و تلخ‌ترین عبارات برای دولت حسن روحانی را از زبان خود او شنیدیم، وقتی روز گذشته رئیس دولت یازدهم در جمع فعالان اقتصادی ارومیه گفت: مشکلات اقتصادی کشور بعد از برجام حل نشده است. اگرچه وی در ادامه افزود که رفت‌وآمد طرف‌های خارجی به ایران و سفر مسئولان ایرانی به کشورهای مختلف امیدهایی را برای بهبود شرایط اقتصادی ایجاد کرده است، اما تأکید کرد که باید امور اقتصادی را به مردم واگذار کرد و دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد!
جملاتی که اگرچه برای دولت تلخ است، اما می‌توان آن را سرآغاز خوبی برای کشور دانست؛ چرا که به نظر می‌رسد دولت نیز به جمع آن دسته از افرادی پیوسته است که همواره از آغاز دولت یازدهم به مسئولانی که اصرار داشتند همه مسائل کشور را به تحریم‌ها و مذاکره با غرب گره بزنند، سفارش می‌کردند که این راه اگرچه باید به سر منزل مقصود برسد و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان رفع بشود؛ اما این همه ماجرا نیست و همه مشکلات کشور با برداشته شدن تحریم‌ها حل نمی‌شود، بلکه باید به جوانان این مرز و بوم، نیروی داخلی و به ملت توانا تکیه کرد و کشور را ساخت و مشکلات را از پیش پا برداشت! اگرچه با توجه به روزهای باقی مانده به پایان دولت یازدهم کمی برای تغییر شرایط در این دولت دیر شده است؛ اما جای بسی خوشحالی است که رئیس‌جمهور نیز با لطایف‌الحیلی به این موضوع اشاره می‌کنند که راه آبادانی و پیشرفت ایران از درآمیختن تمام مسائل اقتصادی کشور به مذاکرات و حضور طرف‌های غربی نمی‌گذرد. باید این اظهارات را به فال نیک گرفت و به کمک دولت که هنوز برای خدمت یک سال زمان دارد، شتافت.

۱۳۹۵/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...