نسخه چاپی

تاكید بر خروج سریع انگلیس از اتحادیه اروپا

فراكسیون‌های مهم پارلمان اروپا نیز در قطعنامه‌ای خواستار شروع هر چه سریع تر فرآیند و مذاكرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، روزنامه "فرانکفور تر آلگماینه سایتونگ" با استناد به یک تقاضا در قالب قطعنامه فراکسیون های بزرگ در پارلمان های اروپا خبر داد که پارلمان اتحادیه اروپا شروع سریع روند خروج انگلیس از اتحادیه و مذاکرات در این باره را درخواست می‌کند.



به این ترتیب بعد از سران سازمان های اروپایی و وزرای امور خارجه کشورهای موسس این اتحادیه حالا فشارها از طرف پارلمان اتحادیه اروپا بر لندن هم برای شروع هر چه سریعتر مذاکرت خروج از این اتحادیه افزایش پیدا کرده است.



بر این اساس، چهار فراکسیون بزرگ پارلمان اروپا که عبارتند از فراکسیون حزب مردم، سوسیال دموکرات ها، لیبرال و سبزها می خواهند از دیوید کامرون درخواست کنند که تقاضای خروج را در دیدار سران اتحادیه اروپا در روز سه شنبه آینده اعلام کرده و به این ترتیب فرآیند خروج از این اتحادیه را آغاز کند.



در این قطعنامه تنظیم شده برای جلسه ویژه پارلمان اروپا آمده است که این مسئله ضرورت دارد تا از ابهام های مخرب و آسیب زا برای همه در این باره اجتناب شده و از یکپارچگی اتحادیه اروپا حمایت شود.



فراکسیون های بزرگ پارلمان اروپا تاکید کردند که هر گونه روابط جدید بین انگلیس و اتحادیه اروپا نباید قبل از اتمام توافقات خروج، هماهنگ و مورد توافق قرار گیرد.

۱۳۹۵/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...