نسخه چاپی

برجام بیش از آنكه آفتاب تابان باشد یك تجربه دیگر برای ملت ایران است

عکس خبري -برجام بيش از آنکه آفتاب تابان باشد يک تجربه ديگر براي ملت ايران است

این تجربه در این روزها برای درمان فراموشی برخی از انقلابیون سابق و عده‌ای از مسندنشینان كه لبخند آمریكا هوش از سرشان برده بود و فراموش كرده بودند كه آمریكا كیست و چگونه عمل می‌كند، بسیار حیاتی بود.

باز هم سخنان ضد ایرانی یک مقام آمریکایی؛ همان مقاماتی که تا پیش از برجام مدام از نگرانی درباره برنامه هسته‌ای ایران و دسترسی به سلاح هسته‌ای سخن می‌گفتند، امروز نام ایران را در کنار تروریسم قرار می‌دهند.
در آخرین نمونه از اظهارات این‌چنینی این بار سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود گفته است: ما می‌دانیم که ایران از تروریسم و حزب‌الله حمایت می‌کند، به همین دلیل است که جدی‌ترین و شدیدترین تحریم‌ها را روی ایران اعمال کردیم. اریک شولتز تأکید کرده است: ایران باید بداند اگر می‌خواهد به بازارهای بین‌المللی دسترسی داشته باشد، ضروری است رفتار خود را تغییر دهد.
این جملات آن‌قدر گویاست که دیگر جایی برای توضیح بیشتر نمی‌گذارد؛ همین چند سطر به وضوح عمق راهبردی دشمنان ملت ایران را در ماجرای برجام و رفتار ایالات متحده در دوران پسابرجام را مشخص می‌کند و بیش از پیش نشان می‌دهد که برجام بیش از آنکه آفتاب تابان باشد یا هر روز گشایشی را برای کشور به وجود آورد، یک تجربه دیگر برای ملت ایران است. البته پرواضح است که ملت ایران به خوبی بر این امر واقف بود که نمی‌توان به دشمنی که بغض و کینه‌اش نسبت به ملت ایران را انکار نمی‌کند، دست دوستی داد و به آن تکیه کرد؛ چراکه ملت ایران هرگز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، حمله نظامی به طبس، اجیر کردن صدام برای حمله به ایران، سفارتخانه‌ای که جاسوس‌خانه بود و... را فراموش نکرده و از یاد نخواهد برد؛ اما این تجربه در این روزها برای درمان فراموشی برخی از انقلابیون سابق و عده‌ای از مسندنشینان که لبخند آمریکا هوش از سرشان برده بود و فراموش کرده بودند که آمریکا کیست و چگونه عمل می‌کند، بسیار حیاتی بود.

۱۳۹۵/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...