نسخه چاپی

بیانیه وزارت اطلاعات به مناسبت روز جهانی قدس

روابط عمومی وزارت اطلاعات در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاكید كرد: كشورهایی كه با حمایت و تجاوزاتشان به كشورهای مسلمان خشنودی مستكبران را برای خود می خرند، بدانند كه فریاد برائت از تجاوز و ستم برای همیشه تاریخ ماندگار است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: وقتی نام مظلومی در جهان اسلام برده می شود، نگاه ها به سمت فلسطین، سمت کشوری اشغال شده به دست بدترین انسان های جهان به ذهن می آید، فلسطینی که روزی نماد اسلام و آماج قلب های مسلمان بود، از 70 سال پیش فرزندانش را آواره دیده و غاصبین را در خود.

این بیانیه افزود: اگرچه شاید تا امروز بزرگترین خیانت را کسانی می کنند که با سکوت خود، مهر تایید بر رفتارهای غاصبانه جنایتکارانه وحشی ترین افراد جهان می زنند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اضافه کرد: روح خدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی که روحش غریق رحمت و رضوان الهی باد، چه هوشمندانه و مدبرانه از ماه مبارزه با نفس سرکش و ماه عبادت و اطاعت، روزی را برای مبارزه واقعی از انتفاضه های فلسطین مظلوم گذاشت.
در بیانیه وزارت اطلاعات می خوانیم: به برکت نفس مخلصانه امام (ره) این روز جهانی شد و تبدیل به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان تبدیل شد.

وزارت اطلاعات در بیانیه مزبور افزود: فلسطین و مردم مظلومش امروز همان وضع سال های قبل را دارند اگرچه مردم مظلوم و بی پناه یمن هم گرفتار همرزمان رژیم غاصب صهیونیستی شده اند. امروز مردم بحرین، عراق و سوریه نیز کمتر از فلسطینی ها در ظلم ستم نیستند و از خداوند می خواهیم به لطف و فضل خود شر دشمنان اسلام را به خودشان برگرداند.

در این بیانیه تاکید شده است: مردم انقلابی ما و هم پیمانان با ولایت، با حضور در راهپیمایی روز قدس و کشیدن بلندترین فریاد بر سر تمامی جنایتکاران عالم از آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و خونخوار، برائت خود را از تجاوز و ستم اعلام می نمایند تا کشورهایی که با حمایتشان و تجاوزاتشان به کشورهای مسلمان خشنودی مستکبران را برای خود می خرند، بدانند که آن فریاد برای همیشه ی تاریخ ماندگار است.

۱۳۹۵/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...