نسخه چاپی

نزدیك بودن صبح پیروزی انقلاب مردم بحرین

خاندان حاكم بر بحرین با سلب تابعیت از مخالفان خود و دادن تابعیت به سلفی‌های تندرو تلاش می‌كنند با تغییر ساختار جمعیتی در مسیر انقلاب مردم بحرین سنگ اندازی كنند.

به گزارش نما ، سراج24 به نقل از «الثبات» لبنان نوشت: بیش از 5 سال است که انقلاب مردمی بحرین با روند مسالمت آمیز خود ادامه دارد. خاندان حاکم در بحرین در سال 1765 میلادی پس از مهاجرت از قطر در بحرین به قدرت رسیدند. آنان از پشتیبانی انگلیس برخوردارند. همچنین این خاندان از نظر سیاسی و اقتصادی از عربستان سعودی پیروی می کنند.

بحرین یک پادشاهی و شاه نشین نیست بلکه آل خلیفه آن را تصاحب کرده اند. این خاندان با پشتیبانی انگلیس پس از آنکه توانستند زمین، قدرت، ارتش و اقتصاد را زیر کنترل خود در آورند همه چیز را در اختیار خود گرفته اند. این خاندان، اقلیتی هستند که بدون هیچ گونه مجوز قانونی و شرعی بر اریکه قدرت تکیه کرده اند.

آل خلیفه با انقلاب مردم بحرین با شیوه های نیرنگ، محاصره، سهل انگاری، فرسایش، شرط بندی بر روی زمان و سلب تابعیت مخالفان به ویژه شیعیان برخورد می کنند. این خاندان از اوضاع ملتهب جهان عرب و وحشی گری مذهب وهابیت سوء استفاده می کنند.

آل خلیفه از همان تجربه رژیم صهیونیستی در فلسطین الگوبرداری می کنند. این خاندان به مزدوران سلفی و اخوانی تندرو تابعیت می دهند تا ساختار جمعیتی بحرین را تغییر دهند. همانند کاری که صهیونیست ها در سرزمین اشغال شده به آن دست می زنند.

خاندان حاکم بر بحرین تلاش می کنند طرح های وحشیانه خود علیه مخالفان را با درگیری مسلحانه پیش ببرند. حکومت بحرین اعدام مخالفان و تبعید آنان به خارج را یک راه حل می داند.

زیرا برپایه ارزیابی های حکومت بحرین این اقدام ها باعث می شود موازنه قدرت به سود خودش رقم خورد. نظام بحرین از پشتیبانی نیروهای سپرجزیره عربستان، ناوگان پنجم آمریکا، پایگاه انگلیس و داعش های وهابی برخوردار است. این در حالی است که مخالفان در محاصره قرار گرفته و بی دفاع و تنها هستند.

اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا محاسبه های آل خلیفه درست است؟ آیا مخالفان بحرین به طور واقعی تنها هستند؟

مردم بحرین سنجیده کار، قدرتمند، صبور هستند. آنان می توانند با انقلاب مسالمت آمیز خود آل خلیفه را شکست دهند. همانطوری که «گاندی» توانست انگلیس ارباب آل خلیفه را در هند بدون جنگ شکست دهد. مردم بحرین آل خلیفه را شکست خواهند داد. باید یادآوری شود که مردم بحرین تنها نیستند.

شاه مزدور آمریکا در ایران، امام خمینی (رض) را تبعید کرد. اما نتیجه این شد که امام خمینی ظفرمندانه به ایران بازگشت و شاه فرار کرد. آمریکا حتی بیماری شاه را هم درمان نکرد و به خاطر ترس از گروگان ها و منافع خود در ایران او را از خود طرد کرد. در بحرین هم اینگونه خواهد شد.

شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور پیروز و آل خلیفه تبعید خواهند شد. آمریکا همانطوری که از شاه ایران و «حسنی مبارک» دیکتاتور پیشین مصر استقبال نکرد از آل خلیفه هم استقبال نخواهد کرد و یا مانند «قذافی» دیکتاتور لیبی، آنان را خواهد کشت.

سنت تاریخ بر این اصل استوار است که پیروزی همپیمان مردم است و سرنوشت پادشاهان نابودی است. سنت الهی بر این مساله تاکید می کند که مظلومان پیروز می شوند و ظالمان دیر یا زود شکست خواهند خورد. پس مردم بحرین باید صبر کنند که صبح پیروزی نزدیک است.

۱۳۹۵/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...