نسخه چاپی

مسجد امام جعفر صادق(ع) در كویت بازگشایی شد

پس از گذشت یك سال از عملیات تروریستی در مسجد امام صادق(ع) در كویت، این مسجد در مراسمی بازگشایی شد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، پس از گذشت یک سال از عملیات انتحاری گروهك تروریستی داعش و منفجر كردن مسجد امام جعفر صادق(ع) در مرکز کویت، مراسم بازگشایی این مسجد پس از تعمیر و بازسازی برگزار شد.

این مراسم با حضور امیر كویت و تعدادی از اعضای هیأت دولت هشتم تیرماه، برگزار شد و با اقامه نماز ظهر در مسجد امام جعفر صادق(ع) همراه بود.

یعقوب الصانع، وزیر دادگستری و اوقاف و امور اسلامی کویت، در این مراسم كه با حضور سفیر كشورمان برگزار شد، بر همگرایی ملی و جلوگیری از تفرقه تأكید کرد و گفت: دین اسلام قتل عام بیگناهان را مردود می‌شمارد.

شیخ سلمان الحمود، وزیر اطلاع رسانی و امور جوانان کویت نیز در این مراسم گفت: تأكید امیر كویت بر تسریع در عملیات بازسازی و بازگشایی مسجد نشان می‌دهد كه جامعه كویت تفاوتی میان شهروندان قائل نیست و تلاش دشمنان برای فتنه‌انگیزی نقش برآب شده است.

یادآوری می‌شود؛ سال گذشته مسجد امام جعفر صادق (ع) در مرکز پایتخت کویت هدف عملیات انتحاری گروهك تروریستی داعش قرار گرفت؛ انفجار زمانی رخ داد که نمازگزاران در حال اقامه نماز جمعه بودند و عامل انتحاری در رکعت آخر وارد مسجد شد و در حالی که فریاد «ان الله مع الصابرین» سر می‌داد خود را منفجر کرد. نزدیک به ۲۰۰۰ نمازگزار در مسجد حضور داشتند.

۱۳۹۵/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...