نسخه چاپی

شمخانی: احتمال ترور مرحوم دادمان حدس و گمان است

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی با بیان اینكه امروز جهان اسلام به اسلام لیبرالی و تكفیری مبتلاست، گفت:مسئله فلسطین در صدر اولویتهای جهان اسلام قرار گیرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دریابان علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافته بود در جمع خبرنگاران درباره علت فوت مرحوم دادمان، گفت: احتمال ترور مرحوم دادمان یک حدس و گمان است و بررسی این موضوع زمان‌بر بوده و به تحقیقات دقیقی نیاز دارد.

وی افزود:از قبل نیز چنین گزارشهایی را داشته‌ایم و بنده روز چهارشنبه دستور تشکیل تیمی را برای بررسی این موضوع دادم.در این بررسیها یک دستگاه امنیتی در یک مورد مربوط به خود به این مسئله رسیدگی کرده ولی به نتیجه منفی رسیده است.

شمخانی افزود: اگر در این زمینه ما به نتیجه‌ای برسیم گزارش آن را ارائه خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: امروز جهان اسلام به اسلام لیبرالی و تکفیری مبتلاست و آنها سعی می‌کنند موضوع فلسطین را به حاشیه ببرند، اما تجمع مسلمانان در روز قدس برای این است که مسئله فلسطین در صدر اولویتهای جهان اسلام قرار گیرد.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی گفت: روز قدس اهمیت زیادی دارد زیرا هم دفاع از ملت فلسطین است هم از مظلوم و هم اینکه تلاشی برای بازگرداندن مسئله فلسطین به صدر اولویتهای جهان اسلام محسوب می‌شود.

۱۳۹۵/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...