نسخه چاپی

فروش محصولات مشترك سایپا و سیتروئن در جهان

مدیر عامل شركت سایپا از فروش محصولات مشترك سایپا و سیتروئن در شبكه توزیعی این شركت در جهان خبر داد.

به گزارش نما ، مهدی جمالی درحاشیه امضای قرارداد میان شرکت سایپا و سیتروئن در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما،‌ با اشاره به صادرات 30 درصد محصولات تولیدی سیتروئن در شرکت سایپا به سراسر جهان افزود: طبق قرارداد امضا شده میان سیتروئن و سایپا این شرکت تا 5 سال متعهد به فروش محصولات ساخت مشترک سیتروئن و سایپا در شبکه توزیعی خود شده است.

فروش محصولات مشترک سایپا و سیتروئن در جهانوی با اشاره به سرمایه گذاری مشترک 50-50 بین سایپا و سیتروئن تصریح کرد : صادرات این محصولات سبب ایجاد توازن ارزی در تولید داخل می شود.

مدیرعامل شرکت خودرو سازی سایپا با اشاره به اینکه قرارداد مشترک سایپا و سیتروئن می تواند آغازی برای دیگر قراردادهای خارجی با شرکتهای خودروسازی ایران باشد گفت: هم اکنون در حال مذاکره با شرکت رنو هستیم که روند این مذاکرات مثبت است.

جمالی با اشاره به توان فنی،‌ حقوقی و مالی شرکت سایپا در ایجاد فضای مساوی برای مذاکره با طرفهای خارجی افزود: سیاست کشور برای توسعه صنعت خودروسازی در این قراردادها بر اساس سرمایه گذاری و صادرات مشترک، قطعه سازی و تولید فناوری در نظر گرفته شده است.

وی شرکت نیسان را از همکاران قدیمی شرکت سایپا و پارس خودرو را نمایندگی انحصاری این شرکت در ایران دانست و ادامه داد: با شدت گرفتن تحریم ها، شرکت نیسان ایران را ترک کرد که امیدواریم با فضای باز کنونی در کشور بتوان همکاری با شرکت نیسان را از سر گرفت.
جمالی با اشاره به سفر خود در هفته های آینده به کره جنوبی افزود: مذاکرات با شرکت کیا انجام خواهد شد.

۱۳۹۵/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...