نسخه چاپی

فرمانده كل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در همایش ملی «عین»:

مدعیان اصلاحات، با استدلال‌های فریبكارانه به دنبال توقف انقلاب بودند

عکس خبري -مدعيان اصلاحات، با استدلال‌هاي فريبکارانه به دنبال توقف انقلاب بودند

رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را به پنج مرحله تقسیم و فرمودند ما در مرحله سوم انقلاب هستیم، این سخن در مقابل ادعای خطرناك مخالفان انقلاب بود كه با گذاشتن اسامی قشنگ مدعی اصلاح كارها و انجام اصلاحات در انقلاب شدند.

به گزارش نما؛ سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران؛ در دومین اجلاس سراسری جبهه فرهنگی حجاب و عفاف اظهار داشت: بی حجابی نتیجه بی غیرتی مردان و بی حیایی زنان در جامعه است . به نظر می‌رسد که برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید بر روی آسیب‌ها متمرکز شد و آنها را از بین برد. یکی از علل از بین رفتن غیرت در جامعه، لقمه حرام و گسترش فساد در جامعه است؛ باید گفت خداوند مروجان و بانیان این مسئله را نیامرزد که با شروع این حرکات زشت مقابله نکردند و نسبت به آن بی‌تفاوتی، از خود نشان دادند که متاسفانه هنوز هم زنده هستند و دارند سم‌پاشی می‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امت ایران و رهبری دو رکن مهم و تعیین کننده در شکل‌گیری انقلاب و نظام اسلامی است که وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند و تاکنون از همه امتحانات الهی سربلند بیرون آمده و موجب افتخار این نظام در دنیا شده‌اند.انقلاب اسلامی و حرکت‌های فرهنگی پس از حدود نیم قرن از آغاز آن در کشور نتیجه گوش دادن به سخن یک مرد بزرگ و تاریخی و عمل کردن به قرآن است.
سردار جعفری با اشاره توطئه‌های دشمنان علیه نظام برای از بین بردن اصل نظام جمهوری اسلامی گفت: هرچند تعداد محدودی در مخالفت با اسلام عمل می‌کنند اما اکثریت مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و به رغم همه اقدامات و توطئه‌های دشمن علیه نظام معجزه‌وار شاهد عزت نظام اسلامی در دنیا هستیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی، توطئه های دشمنان، منافقین و اقدامات مخالفان نظام باعث دلسری مردم از این نظام نشده و همچنان ملت ایران سختی‌ها را به جان می‌خرند و پیرو رهبر معظم انقلاب هستند.
سردار جعفری در ادامه گفت: مشکلات زیادی، نظام اسلامی را در داخل کشور درگیر کرده که آنها از جانب رهبری امت و مردم کشور نیست بلکه از جانب برخی مسئولان بوده که مانع اصلی این حرکت انقلابی در داخل کشور هستند.رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی را به پنج مرحله تقسیم و فرمودند ما در مرحله سوم انقلاب هستیم، این سخن در مقابل ادعای خطرناک مخالفان انقلاب بود که با گذاشتن اسامی قشنگ مدعی اصلاح کارها و انجام اصلاحات در انقلاب شدند.مخالفان، استدلال فریبکارانه‌ای داشتند مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی باید متوقف شود و دیگر بعد از پیروزی انقلاب که حکومت تشکیل شد، حکومت با انقلاب جمع نمی‌شود. بنابراین باید توجه به نظام اسلامی و داخل کشور باشد و به قوانین بین المللی احترام بگذاریم و در امور کشورهای منطقه یا ظلم مستکبران به مظلومان جهان دخالت نکرد.
وی در ادامه تصریح کرد: مخالفان، این استدلال فریبکارانه مبنی بر توقف انقلاب اسلامی را از 18 سال پیش بیان کردند و از همان روز تاکنون چفیه علامت رزم و مبارزه با این تفکر خطرناک بر دوش رهبر معظم انقلاب را شاهدیم و یک لحظه این چفیه پایین گذاشته نمی‌شود و چنانچه اکثر صحبت‌های رهبر عزیزمان حول این تهدید بیان می‌شود.
سردار جعفری یادآور شد: مردم ایران اسلامی باایمان هستند و در پشت سر ائمه معصوم(ع) در مسیر الهی گام برمی‌دارند که محور اصلیحرکت جهاد در راه خدا است.در دهه نخست انقلاب اسلامی مهمترین تهدید علیه نظام اسلامی، جنگ نظامی بود که امنیت کشور رابه خطر انداخت. در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان بسیج شدند و عراق را شکست دادند. هم اکنون بزرگترین دستاورد این جنگ، امنیت بی نظیر ایران در مرزها در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی است؛ که شاهد آن هستیم.اکنون بیشترین حرکات ضداسلامی و ضدامنیتی در کشورهای همسایه ایران و منطقه خاورمیانه ، از سوی داعش و گروه های تکفیری در حال وقوع است که هدف اصلی دشمن از این حرکات مبارزه با گسترش انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مکر خداوند بر مکر دشمن فائق آمده و این حرکات دل‌های مردم ایران، عراق و سوریه را به هم نزدیک کرد. این نصرت الهی برای مؤمنانی است که به نظام اسلامی ایمان داشتند.
چندین سال است که دشمن به بهانه موضوع انرژی هسته‌ای جنگ اقتصادی علیه کشورمان را به اوج خود رسانیده مطمئن باشید، ایستادگی مردم در این جنگ نیز به زودی نتیجه می‌دهد.دشمن از هر راه ممکن جنگ و ستیز علیه ایران اسلامی را انجام داده، شبیخون فرهنگی آخرین حربه دشمن علیه نظام ما است که متأسفانه برخی مسئولان نسبت به این مهم بی‌توجه هستند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به پشتوانه مردمی در تمام مراحل انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر پشتیبانی مردم به لحاظ مالی و جانی از جنگ تحمیلی نبود سرنوشت بدی برای ایران رقم می‌خورد،لذا در جنگ فرهنگی نیز بدون حضور مردم و تشکیل جبهه‌های مردمی در عرصه‌های مختلف پیروزی ممکن نیست.جنگ فرهنگی دشمن علیه ایران، یک امتحان الهی است که باید تمام نیروی خود را به کار ببندیم تا تمام فعالیت‌ها در این جنگ اثربخش شود.بنابراین باید همه تلاش خود را اعم از فکری و مالی و فرهنگی و ... را در این جنگ نرم بکار بست.
سردار محمدعلی جعفری با اشاره به فرموده رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ضرورت جهاد کبیر در عرصه پیکار با دشمنان خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جهاد اصغر در جنگ فیزیکی با دشمن نیاز به اخلاص دارد اما در جهاد کبیر در جنگ نرم با دشمن بیشتر از اخلاص نیاز به سخت‌کوشی و تلاش است.اخلاص، سخت‌کوشی و پذیرش مخالفسه ویژگی اصلی برای جهاد کبیر در جنگ نرم است؛ در جنگ نرم مخالفت‌های داخلی زیاد است که از جمله این مخالفت‌ها از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی دیده می‌شود که در بروکراسی اداری و ملاحظات غرق هستند.جهاد باید خالصانه، مستمر و در راه خدا باشد که اگر این سه بخش رعایت شود بطور قطع خداوند راه پیروزی را در جنگ فرهنگی با دشمن نشان می‌دهد
وی با بیان آنکه کار در عرصه فرهنگ بسیار حساس و پیچیده است، اظهار داشت: کار در عرصه فرهنگی و سیاسی بسیار سخت‌تر، پیچیده تر و حساس تر از کار در عرصه فیزیکی است و تعداد عملیات آن بیشتر از دیگر عرصه‌ها است. عملیات حجاب و عفاف یکی از عرصه‌های حساس و پیچیده فرهنگی است. لذا در جنگ فرهنگی زمان بسیار مهم است، مطمئنا اگر جنگ تحمیلی در هشت سال به نتیجه رسید جنگ فرهنگی در بیش از 80 سال زمان نیاز دارد تا نتیجه بدهد. به نظرم این جنگ تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد. زیرا کار در جنگ فرهنگی نیاز به تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و درازمدت دارد. برنامه‌های درازمدت را باید برای قشر کودک و جوان طراحی کنیم چرا که فعالیت‌های فرهنگی در این رده سنی بیشترین اثرگذاری را دارد.
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: در عرصه فرهنگ حجاب و عفاف باید کار ویژه‌ای برای قشر کودک و نوجوان انجام داد، ترویج قرآن آموزی و رعایت حجاب و عفاف را باید از قشر کودک جامعه شروع کنیم، تا اثرگذاری آن بیشتر باشد،ا انس با قرآن کودکان را در مقابل بسیاری از آسیب‌ها تضمین می‌کند.

۱۳۹۵/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...