نسخه چاپی

شیعیان رگ حیات استكبار را قطع خواهند كرد

عکس خبري -شيعيان رگ حيات استکبار را قطع خواهند کرد

تلاش‌های مثلث آمریكایی، صهیونیستی و سعودی برای محدود كردن و تروریست خواندن حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های شیعه در منطقه نشان می‌دهد، جبهه استكبار تمام تلاش خود را برای متوقف كردن مسیر پرسرعت و درخشان شیعیان جهان به كار بسته است.

در روزهایی که شیعیان منطقه کشمیر در سکوت محض رسانه‌های کوچک و بزرگ جهان سرکوب می‌شوند و هیچ صدایی از کشورهای به‌اصطلاح حامی حقوق بشر، سازمان‌های بین‌المللی مدعی صلح و عدالت در جهان، نشست کشورهای اسلامی و... به گوش نمی‌رسد و حتی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران هم سکوت مصلحت‌اندیشانه را در پیش گرفته است، فرزند شیخ‌ابراهیم زکزاکی از مظلومیت شیعیان نیجریه و رهبر در بند آنان سخن به میان می‌آورد! محمد زکزاکی در نامه‌ای درباره وضعیت رهبر شیعیان نیجریه که ماه‌هاست ارتش نیجریه وی را ربوده است، می‌نویسد: «ارتش نیجریه طی هشت ماه هزار انسان بی‌گناه، از جمله برادران من را به قتل رسانده، هفت مرتبه به سوی مادرم تیراندازی شده و پدرم نیز افزون بر از دست دادن یک چشمش، از ناحیه دست و پا نیز فلج شده است. آنها حتی امکان دسترسی به پزشک یا مشاور حقوقی ندارند.» وی همچنین از توهین و خشونت فزاینده علیه او و شیعیان نیجریه خبر می‌دهد و در فرازی از نامه خود در استمداد از آزادگان جهان تأکید می‌کند: «من از همه کسانی که به حقّ انسان برای برخورداری از عدالت و کرامت معتقدند، می‌خواهم تا برای انجام تلاشی مضاعف به من بپیوندند.»
قرار گرفتن این دو موضوع در کنار تلاش‌های مثلث آمریکایی، صهیونیستی و سعودی برای محدود کردن و تروریست خواندن حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های شیعه در منطقه نشان می‌دهد، جبهه استکبار تمام تلاش خود را برای متوقف کردن مسیر پرسرعت و درخشان شیعیان جهان به کار بسته است. دشمن متوجه شده است که ادامه یافتن فعالیت مکتبی که الگویی چون حسین‌بن‌علی(ع) دارد و در عصر حاضر نیز تحولی چون انقلاب اسلامی را رقم زده است، رگ حیات استکبار را قطع خواهد کرد؛ از این رو، از هیچ جنایتی برای سرکوب و از بین بردن این مسیر روشن ابایی ندارد.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...