نسخه چاپی

جزییات دستگیری ملی پوش قلابی

فردی كه خودش را به جای ملی پوش اسبق فوتبال كشورمان جا زده بود در اصفهان دستگیر شد و به گناهانش اعتراف كرد.

گزارش نما به نقل از کاپ، سرشناس بودن و مشهور شدن گاهی اوقات دردسرهای فراوانی را در پی دارد. حتی وقتی که ستاره موردنظر مدت ها باشد که در چشم نباشد. اتفاقا همین مساله هم می تواند برایش دردسرهای بزرگی را درست کند.

حسین کعبی را که می شناسید؟

فوتبالیست اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس و لسترسیتی انگلستان. بازیکنی که چند سالی است از سطح اول فوتبال فوتبال کشورمان دور شده و حالا بعد از مدت ها با تیم سپیدرود رشت به توافق رسیده است. ماجرا از این قرار است که فردی که به شدت خودش را حسین کعبی درآورده بود فکر پلیدی به سرش می زند.

این فرد با حضور در شهرهای اصفهان و اهواز خودش را حسین کعبی معرفی می کرده و به مکان هایی می رفته که آن اشخاص حسین کعبی را می شناختند ولی چندین سال بود که او را ندیده بودند. این فرد با استفاده از همین مساله شروع به اخاذی می کرده و به بهانه های مختلف از آن اشخاص پول درخواست می کرده است. بهانه های او مثلا این بوده که پولش را در امارات جا گذاشته و برای برگرداندنش نیاز به مبلغی دارد یا اینکه برای سرمایه گذاری نیاز به شریک دارد.

همین ماجرا وقتی شدت می گیرد باعث می شود که خیلی ها مشکوک شوند و این موضوع به اطلاع پلیس و در گام بعدی به گوش خانواده حسین کعبی و خودش می رسد. گروه تحقیقاتی وارد عمل می شود و بعد از مدتی پرس و جو رد فرد موردنظر را می زنند و او را در اصفهان دستگیر می کنند. حسین کعبی قلابی به گناهانش اعتراف می کند و همچنین می گوید که در این مدت که خودش را به جای حسین کعبی جا می زده تنها دو میلیون تومان به اضافه یک گوشی اپل نصیبش شده است و بقیه به او هیچ پولی ندادند.

به حسین کعبی واقعی اطلاع می دهند که حسین کعبی تقلبی را گرفته اند. او با اولین پرواز خودش را به اصفهان می رسانند و وقتی که بدلش را می بیند از شدت شباهت بسیار متعجب و شوکه می شود.کعبی برایش خیلی جالب بود که بداند این فرد برای چه این کار را می کند و با او مدتی صحبت کرد.

در نهایت ماجرا ختم به خیر شد و حسین کعبی قلابی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد تا تاوان جرمهایی که مرتکب شده بود را بدهد.

کعبی در این باره گفت:از مردم می خواهم به هر کسی اعتماد نکنند و مراقب دام هایی که به نام افراد مشهور برای شان پهن می شود باشند.شاید اگر من از طریق دوستان و نزدیکانم از موضوع مطلع نمی شدم این فرد دست به شیادی های بزرگ تری می زد.او خودش را ملی پوش فوتبال معرفی کرده بود و مسیری را می رفت که به نابودی چهره ام در میان مردم می انجامید.

۱۳۹۵/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...