نسخه چاپی

101 واحد تولیدی با بانكها قرارداد بستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در چارچوب طرح كمك 16 هزار میلیارد تومانی به 7500 واحد صنعتی راكد كشور، 101 واحد صنعتی استان تهران با بانك ها قرارداد منعقد كرده اند.

به گزارش نما ، محمدرضا مس فروش در حاشیه همایش روز صنعت، معدن و تجارت استان تهران که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد افزود: در چارچوب این طرح 980 واحد صنعتی راکد یا نیمه فعال در استان تهران شناسایی شده اند که بیش از هزار و 300 میلیارد تومان معادل 8،2 درصد از 16 هزار میلیارد تومان به آنها اختصاص می یابد.

وی گفت: 600 واحد نیز به بانک ها معرفی شدند.

مس فروش افزود: اختصاص این مبلغ به طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد و برای سرمایه در گردش واحدهای صنعتی در جهت ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت تولید انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت: به واحدهایی که طرح های نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 60 درصد دارند تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و 60 ماهه داده می شود.

وی افزود: تا پایان سال 95 باید به 980 واحد نیمه فعال یا راکد استان تهران مبلغ در نظر گرفته شده اختصاص یابد اما این رقم برای استان تهران کم است و ما آن را به مسئولان اعلام کرده ایم.

مس فروش گفت: در مراسم روز صنعت و معدن از 28 واحد صنعتی و معدنی و پیشکسوت استان تهران قدردانی شد.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...