نسخه چاپی

برادر اوباما به ترامپ رأی می دهد

به گزارش نما - ایرنا نوشت: روزنامه نیویورک پست خبر داد که 'مالیک اوباما' برادر ناتنی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه به دونالد ترامپ رای می دهد.

نیویورک پست دیروز (یکشنبه) نوشت که مالیک اوباما 58 ساله که از آمریکا به کنیا برگشته و در روستایی در غرب آن کشور زندگی می کند گفت: 'من از دونالد ترامپ خوشم می آید چرا که حرف دلش را می زند. 'آمریکا را دوباره سربلند کنیم' شعار محشری است. دوست دارم که او را ببینم.'

مالیک که سالیان سال عضو حزب دمکرات بود گفت که 'ناامیدی محض' از دولت برادرش باعث شد تا به عضویت حزب جمهوریخواه درآید. او زمانی تصمیم خود برای تغییر حزب را عملی کرد که چندی پیش اف بی آی توصیه کرد که در مورد سرورهای شخصی ایمیل هیلاری کلینتون اتهامی به او وارد نشود.

علاوه بر این، برادر ناتنی اوباما از این ناراحت است که کلینتون و باراک اوباما، معمر قذافی رهبر پیشین لیبی و یکی از نزدیک ترین دوستانش را به قتل رساندند.

مالیک اوباما زندگینامه پدرش را که در سال 2012 منتشر شد به قذافی و دیگرانی که 'به دنیا خدمت می کردند' تقدیم کرد.
وی گفت: 'من هنوز معتقدم که از بین بردن قذافی اوضاع لیبی را بهتر نکرد.' با این حال مالیک بیش از هر چیز از حمایت حزب دمکرات از ازدواج همجنس بازان آزرده است. برادر اوباما گفت: 'فکر می کنم که مانند جمهوریخواهان هستم چون آنان از ازدواج همجنس بازان حمایت نمی کنند و این من را به خود جذب می کند.'

اعتقاد برادر ناتنی اوباما به ازدواج آنچنان زیاد است که دست کم 3 همسر اختیار کرده است. با این حال رسانه ها تعداد همسران وی را تا 12 نفر هم تخمین می زنند. اوباما می خواهد تا برای شرکت در انتخابات آبان ماه به آمریکا بازگردد. مالیک زمانی که در آمریکا بود در ایالت مریلند زندگی می کرد و به حسابداری مشغول بود.

اوبامای پدر که مالیک و باراک فرزندان او هستند در سال 1959 که مالیک یک ساله بود از کنیا به آمریکا مهاجرت کرد. پدر اوباما در دانشگاه هاوایی مشغول به تحصیل شد و در آنجا با مادر باراک آشنا و در نهایت ازدواج کرد. مالیک برادر ناتنی خود را برای اولین بار در سال 1985 ملاقات کرد. باراک اوباما 54 ساله هفت برادر و خواهر ناتنی دارد.

۱۳۹۵/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...