نسخه چاپی

حسن هانی زاده در گفتگو با نما:

مانور ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی در حادثه مونیخ

عکس خبري -مانور ايران‌هراسي و شيعه‌هراسي در حادثه مونيخ

اگر دولت های غربی نگاه های خودشان را نسبت به مسلمانان و مهاجران تغییر ندهند حاكی از آن است كه هر حادثه ایی كه در كشور های اروپایی و غرب و آمریكا رخ دهد را به مسلمانان نسبت می دهند تا بتوانند با این مسئله در آینده برنامه سنگینی برای اخراج مسلمانان در كشورهای اروپایی برنامه ریزی كنند.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی نما در خصوص حادثه تروریستی مونیخ گفت: در واقع اقدامی که این جوان آلمانی مسلمان مسیحی شده انجام داد و نام خود را هم دیوید برگزیده نشان می دهد که یک نوع سردرگمی در اطلاع رسانی غرب صورت گرفته است. ابتدا تلاش بر این شد که پای ایران را به حادثه مونیخ بکشانند و نوعی جریان سازی علیه ایران را به راه بیندازند، بعد تلاش بر این بود که این فرد را یک ایرانی شیعه تلقی کنند اما چندی بعد مشخص شد که او مسیحی شده است.
وي افزود: در آلمان قوانین سختی برای داشتن حمل و خرید سلاح وجود دارد واقعا با این وضعیت این جوان چگونه سلاح به دست آورده است؟ این مسئله مشخص نیست. این اتفاق نشان می دهد که بعضی از مهاجرین مقیم کشورهای غربی در واقع احساس تبعیض می کنند و این احساس تبعیض و نگاه تحقیر آمیز جامعه غربی به مسلمانان و مهاجران موجب شده است که یک سری تراکماتی در ذهن این جوان آلمانی به وجود بیاید و احساس کند که باید از جامعه آلمانی انتقام بگیرد. لذا این عملیات را انجام داده است اما نوع عملیات بسیار مشکوک بوده و اینکه این جوان در نهایت دست به خودکشی زده نشان می دهد که جامعه غربی نیازمند یک روانکاوی است.
این کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: اگر دولت های غربی نگاه های خودشان را نسبت به مسلمانان و مهاجران تغییر ندهند حاکی از آن است که هر حادثه ایی که در کشور های اروپایی و غرب و آمریکا رخ دهد را به مسلمانان نسبت می دهند تا بتوانند با این مسئله در آینده برنامه سنگینی برای اخراج مسلمانان در کشورهای اروپایی برنامه ریزی کنند.
هانی زاده با بیان اینکه غرب تخريب چهره مسلمانان را در پيش گرفته است خاطر نشان كرد: امروزه در غرب تخریب چهره مسلمانان و یکسری جریان سازی هایی هم علیه ایران صورت می گیرد در واقع متاسفانه جامعه اروپایی دو عنصر مزاحم یعنی وهابیت عربستان و جریان صهیونیسم اسرائیلی را فراموش کردند و تمام جریان سازی ها را متوجه شیعیان و ایران کردند که در حقیقت پشت سر این جریان سازی ها وهابیت عربستان و رژیم صهیونیستی قرار دارد

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...