نسخه چاپی

استخدام ۳۵۹۶ نفر به دستور وزیر كار

دستور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مورد جذب مربیان حق التدریس آموزش فنی و حرفه ای؛ 3 هزار 569 مربی آموزش فنی و حرفه ای استخدام می شوند

به گزارش نما؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور دستوری به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر پیگیری امور مربوط به استخدام حق التدریس مربیان آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد.

در این نامه آمده است : با توجه به انتظار مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای استخدام امور مربوطه را پیگری نمایید تا اقدامات قانونی جهت این امر ، با سرعت بیشتری دنبال شود .

در بخشی دیگری از نامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای آمده است : از آنجاییکه یکی از عوامل تاثیر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه محول شده به این وزارتخانه ، توانمند سازی منابع انسانی از طریق مهارت آموزی و ارتقا مهارت شاغلین و جوانان جویای کار در تمامی بخش های از جمله صنعت ، خدمات و کشاورزی است.

ایجاد تحول در برنامه و روش و تلاش بیشتر مدیران و کارکنان سازمان برای ارتقای نقش تاثیر گذار در تحقق این اهداف انتظار می رود . برنامه ریزی برای بخشهای مختلف صنعتی ، تولیدی و خدماتی اعم از دولتی و غیر دولتی با اولویت مناطق محروم ، شناسایی نیازها و سفارشات آموزشی آموزشی این بخشها سایر بخشهای کشور به تناسب نیاز بازار کار ، نیز مورد تاکید است.

بر اساس این گزارش رییس سازمان فنی و حرفه ای نیز در گزارشی در اجرای این دستور اعلام کرد: از تمامی ظرفیتهای ده گانه ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری بخصوص بند های 5 و 10 فوق العاده های شغل و ویژه طی سال گذشته و سالجاری به منظور افزایش حقوق و مزایای نیروی انسانی استفاده لازم به عمل آمده به گونه ای که میانگین حقوق و مزایای دریافتی آنها در دوره تصدی بیش از 40 درصد رشد داشته است.

در مورد مربیان حق التدریس نیز از مجموع 3 هزار و 569 نفر حق التدریس پذیرفته شده تاکنون برای حدود 1 هزار و 800 نفراز آنها تمامی مراحل استخدام انجام و احکام کارگزینی صادر گریده و مقررگردید از مجموع 1 هزار 769 نفر باقی مانده تعداد 1 هزار نفر تا پایان شهریور ماه تامین پست شوند و مراحل استخدام انجام پذیرد و مابقی 769 نفر نیز در نیمه دوم سال جاری اقدام لازم به عمل آید و نهایتا روند استخدامی عده ای از عزیزان که در فرآیند های اداری نتوانسته اند بطور کامل پذیرفته شوند ، پیگیری خواهد شد.

در مورد کارکنان قرار دادی نیز حقوق و مزایا و اضافه کاری کارکنان قرار دادی بر اساس دستور العمل های مربوطه از ابتدای سال جاری پرداخت و علاوه بر آن از ابتدای تیر ماه مقرر گردیده برای جبران دریافتی این عزیزان حداقل مبلغ یک ميلیون ریال به عنوان سایر مزایای رفاهی برای هر نفر ماهیانه تامین و پرداخت گردد.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...