نسخه چاپی

حجت الاسلام خرسند در گفت وگو با سایت خبری نما:

فائزه هاشمی هیچ شأنیتی برای اظهار نظر در مورد اسلام ندارد/ هاشمی از دخترش اعلام برائت كند

عکس خبري -فائزه هاشمي هيچ شأنيتي براي اظهار نظر در مورد اسلام ندارد/ هاشمي از دخترش اعلام برائت کند

در گذشته هم ما افرادی را داشتیم كه از خانواده های بزرگی بودند و آقازاده های معتبری بودند كه به طرفی دیگر منحرف شدند و تفكرات انحرافی پیدا كردند اما نكته مهم این است كه از آنها اعلام برائت شد، مهم این است كه از تفكرات این خانم برائت شود تا مردم بدانند خانواده در جبهه فائزه هاشمی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي نما در صحبت های اخیر فائزه هاشمی که گفته است «من حکومت دینی را نفی می کنم»، اظهار کرد: این صحبت ها از فائزه هاشمی با توجه عملکردهای پیشین اصلا بعید نیست، او با این حرف ها ، این مسئله را مطرح می کند که قائل به حکومت دینی و عملکرد دینی نیست، البته این موضوع از قبل مشخص بود . دیدار او با منافقین و فرقه بهایی بر این مسئله مهر تایید زده بود. کارهای او حاکی از تفکراتش است. اما سوال من اینجاست که چطور این حکومت دینی در زمان ریاست جمهوری پدر ایشان کارایی داشت و تضعیف رئیس جمهور تضعیف اسلام به حساب می آمد؟ یا زمانی که او نماینده مجلس بود حکومت اسلامی ایرادی نداشت ؟ حالا که آنها روی کار نیستند این حکومت بد شده است و مردم را از دینداری دور می کند؟
وی افزود:صحبت هاي فائزه نشان دهنده ي آن است كه او از اول كاري به دین نداشته و دنبال منافع خود بوده است . اینگونه افراد تعقل و اندیشه ندارند یک عقده ایی در وجودشان سرکوب شده حالا می خواهند این عقده ها را خالی کنند. صحبت فائزه چیزی از ارزش های یک حکومت دینی کم نمی کند بلکه ارزش خود این افراد را پایین می آورد. دیگر همه این را می دانند که وقتی می خواهد شخصیت یک فرد را یا تربیت یک فرد را بفهمند باید به گفتار او نگاه کنند در روایات هم همین امر شده است. اينگونه افراد هم با این حرف ها تفکرات خود را میرسانند
خرسند در خصوص هدف مطرح شدن اين سخنان از سوي فائزه هاشمي گفت: اين افراد نقشه هایی داشته و دارند که در راستای آن تلاش می کنند. همه در فتنه 88 دیدند که فائزه هاشمي حتی رعایت شئونات خانوادگی اش را هم نکرد به کوچه و خیابان آمد و مردم را تحریک کرد در فتنه ایی که به قصد براندازی نظام بود. از این رفتارها مشخص است کسی که این چنین عمل می کند هیچ اعتقادی به اسلام و حکومت دینی ندارد بنابراین بیان چنین مواضعی از چنین افرادی امر بعیدی نیست.
وي در خصوص حمايت آيت الله هاشمي از دختر خود اظهار داشت: بعید می دانم که آقای هاشمی در جریان این سخنرانی ها باشد، بالاخره ایشان خودش روحانی است و مسلما با نظام دینی مشکلی ندارد و این راهی است که خود ایشان قبل از انقلاب برای به دست آوردنش مبارزه کرده و در این نظام مسئولیت داشته و دارد. من این ادعا را قبول ندارم اما بالاخره خانواده این خانم از پدر سیاست مدار تا بقیه بستگان باید خطوط تفکرات ايشان را مرزبندی کنند و با صراحت و شفاف این صحبت ها را رد یا تائید کنند و موضع خود را نسبت به این سخنان مشخص کنند. این طور صحبت ها قطعا به حیثیت خانوادگی لطمه می زند و مردم را نسبت به آنها بدبین می کند. آنها یک خانواده روحانی و عالم هستند. البته چنین سخنانی از یک فرد در چنین خانواده ایی بعید نیست در گذشته هم ما افرادی را داشتیم که از خانواده های بزرگی بودند و آقازاده های معتبری بودند که به طرفی دیگر منحرف شدند و تفکرات انحرافی پیدا کردند اما نکته مهم این است که از آنها اعلام برائت شد، مهم این است که از تفکرات این خانم برائت شود تا مردم بدانند خانواده در جبهه فائزه هاشمی نیست.

۱۳۹۵/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...