نسخه چاپی

انتقاد سوریه از دولت‌های حامی تروریسم

وزارت خارجه سوریه در نامه ای خطاب به دبیركل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت تاكید كرد كه اقدام برخی اعضای شورای امنیت در ممانعت از مجازات كشورهای حامی تروریسم ننگ آور است.

به گزارش نما ، مهر به نقل از سانا نوشت: وزارت خارجه سوریه با ارسال ۲ نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، تروریستی خواندن گروه های موسوم به «احرار الشام» و «جیش الاسلام» را خواستار شد.

بر اساس این گزارش در این بیانیه آمده است: اعضای شورای امنیت که با درج نام گروه های جیش الاسلام و احرار الشام در لیست گروه های تروریستی مخالفند، از موضع خود دست بردارند و این گروه ها را به همراه گروه های «نورالدین الزنکی» و «جیش الفتح» در لیست گروه های تروریستی جای دهند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه تصریح شده است: زشت است که برخی اعضای شورای امنیت هنوز مانع اتخاذ تدابیری بازدارنده و مجازات‌کننده برای کشورها و رژیم‌هایی می‌شوند که حامی تروریسم هستند و آن را تغذیه مالی میکنند که رژیم‌های ریاض، آنکارا، دوحه، پاریس و لندن از جمله این حامیان هستند.

وزارت خارجه سوریه با اشاره به انفجار در دمشق و قامشلی (حسکه) اعلام کرد که این انفجارها نشان دهنده تلاش رژیم‌های حامی تروریسم برای جلوگیری از توقف جنگ در سوریه است.

۱۳۹۵/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...