نسخه چاپی

مشكل اصلی ما نبودن حدادی‌فر است

گل‌محمدی: هزینه بعضی تیم‌ها سرسام‌آور است

ذوب‌آهن با یحیی گل‌محمدی دوباره لیگ را با شكست آغاز كرد و این سومین فصل پیاپی بود كه ذوبی‌ها با این مربی، بازی ابتدای فصل را واگذار كردند.البته گل‌محمدی از شرایط فنی تیمش راضی است و به این تیم امیدوار است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با همشهری در خصوص وضعیت فعلی ذوب‌آهن، مشکلات مالی باشگاه و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

چرا به سیاه‌جامگان باختید؟
ما به اندازه تعداد انگشتان دو دست موقعیت گل داشتیم اما متاسفانه فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم. از طرفی واقعا گل اول را بد خوردیم و در این دو سالی که در ذوب آهن بودم تا حال اینطور گل نخورده بودیم. این گل کار ما را سخت کرد در ضمن قبل از خوردن گل اول می‌توانستیم دو گل به سیاه جامگان بزنیم. ما همه کار در این بازی کردیم فقط به گل نرسیدیم.

ذوب آهن در 3 فصل اخیر لیگ را با شکست آغاز کرد فکر می‌کنید چرا این اتفاق رخ داده است؟
اتفاقا فردای بازی خودم داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که چرا هر سه بازی ما در شروع 3 فصل اخیر با شکست همراه بوده است. جالب است بدانید که ما در هیچ کدام از این بازی‌ها مقابل صبا، ملوان و سیاه جامگان مستحق شکست نبودیم. به هر حال در اولین بازی باختیم ولی من از بچه‌ها راضی هستم چون آنها واقعا زحمت کشیدند و دوندگی خوبی داشتند. ما روی اشتباهات بچگانه گل خوردیم.

خیلی‌ها معتقدند ذوب آهن در فصل جدید عملکرد ضعیفی در جذب بازیکن داشت. نظر خودتان چیست؟
در حال حاضر مشکل اصلی ما نبودن حدادی فر است چون او در دو سال گذشته برای ذوب آهن یک بازیکن کلیدی بود و ما به داشتن حدادی فر عادت کرده بودیم. مصدومیت قاسم به تیم شوک منفی داد ولی باید هر چه زودتر یک بازیکن جای او جذب کنیم. من معتقدم بچه‌ها پیشرفت فنی داشته‌اند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم. البته نباید فراموش کرد که کارخانه ذوب آهن مشکلات مالی دارد و به همین دلیل سعی کرده‌ایم بازیکنان ارزان جذب کنیم تا به باشگاه فشار نیاید. ما 4 بازیکن گرفتیم که قیمت آنها در مجموع به یک میلیارد و 200 میلیون نمی‌رسد ولی بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

ظاهرا بعد از مصدومیت حدادی فر تغییر سیستم داده‌اید؟
بله، ما با سیستم 2ـ4ـ4 لوزی بازی می‌کنیم و نیاز به زمان داریم تا بچه‌ها با این سیستم عادت کنند. ما باید برای جذب جانشین حدادی فر اقدام کنیم و دنبال یک بازیکن خارجی خوب هستیم.
مثل اینکه باشگاه ذوب آهن حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی را پرداخت نکرده است؟
در هر صورت بازیکنان مشکل مالی دارند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود. ما انتظار چنین وضعیتی را نداشتیم.

قبول دارید با از دست دادن کاوه رضایی و مسعود حسن زاده نتوانستید برای آنها جانشین مناسبی پیدا کنید؟
من با حرف شما مخالفم. ما فیضی و بنگستون را به خدمت گرفتیم که من به آنها اعتقاد کامل دارم و امیدوار هستم که عملکرد خوبی داشته باشند.

آیا تیم شما مدعی قهرمانی است؟
من قبلا هم گفتم که پیشرفت فنی و معرفی بازیکنان جوان برایم مهمتر است.

چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانید؟
خیلی از تیم‌ها سرسام‌آور هزینه کردند.تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس،تراکتورسازی، سپاهان و چند تیم دیگر مدعی هستند.گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی هم خوب هزینه کردند.

راستی در مورد خداحافظی جواد نکونام که مثل خیلی ها بازی خداحافظی برای او انجام نشد چه صحبتی دارید؟
ما در فوتبال ایران عادت کردیم که ستاره ها بدون سروصدا و تقدیر و تشکر خداحافظی کنند. در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی با این شیوه خداحافظی کردند.

۱۳۹۵/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...