نسخه چاپی

نماینده مردم شادگان خوزستان در گفتگو با نما:

بی توجهی مسئولین به مطالبات و مشكلات مردم/ مسئولین نفتی حق مردم خوزستان را پرداخت كنند

عکس خبري -بي توجهي مسئولين به مطالبات و مشکلات مردم/ مسئولين نفتي حق مردم خوزستان را پرداخت کنند

این بسیار خطرناك است كه مسئولی به صورتی عمل كند كه بهره برداری را دشمن كند. و به جای خدمت به نظام خیانت می كند. به نظر می رسد كه در این دهه از انقلاب نیاز به یك خانه تكانی در رده مسئولین داریم

مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان خوزستان با بیان آنکه رفع مشکلات و موانع از وظایف اصلی مسئولین است خاطر نشان کرد: به طور طبیعی و قانونی مسئولین موظف هستند تا به امور مردم و مشکلات و رفع نیازهای اولیه زندگی مردم اقدام لازم را داشته باشند. اما متاسفانه گاهی کار به جایی می‌رسد که نمایندگان مردم برای احقاق حقوق مردم مجبور می شود دست به اقداماتی بزند تا بتواد مشکلات مردم را برطرف کنند. به طوری که به طور معلوم پیگیری این مسئله برعهده نماینده نیست.

وی افزود : دولت موظف است که تمام مسائل و مشکلات مختلف مردم را رفع و رجوع کند؛ اما اگر نماینده‌ای موضوعی را به دلیل مراجعات مردم و به عنوان یک مطالبه مردمی درخواست کرد، دولت در نظر بگیرد که به دلیل کم کاری دولت، مردم به نمایندگان مراجعه کردند تا این موضوع را پیگیری کند. اما گاها دیده می شود که بعد از پیگیری های مکرر نیز و استفاده از ابزارهای نظارتی آن مشکل همچنان در آن منطقه باقی است. این مسئله نشان بی توجهی مسئولین به مشکلات مردم را می رساند.

ناصری‌نژاد خاطر نشان کرد: از یک طرف عدم رسیدگی به مشکلات مردم و از طرفی افشای حقوق‌های چند صد میلیونی برای مردم ایجاد نگرانی می‌کند. برخی ریشه های مشکلات کشور را به تحریم ها گره می‌زنند و برخی رفع آن را به مشکلات اقتصادی ! ولی بنده معتقدم که ضعف مدیریتی و سومدیریتها و عدم استفاده از ظرفیت‌ها باعث شده تا مشکلات عدیده‌ای به وجود بیاید. اما در این بین عده‌ای هستند که مغرضانه این مشکلاتی را در کشوربه وجود می آورند و طوری عمل می کند که به نفع دشمن تمام می‌شود.

نماینده شادگان گفت: این بسیار خطرناک است که مسئولی به صورتی عمل کند که بهره برداری را دشمن کند. و به جای خدمت به نظام خیانت می کند. به نظر می رسد که در این دهه از انقلاب نیاز به یک خانه تکانی در رده مسئولین داریم ؛ منطقه خوزستان با توجه به آنکه 75 درصد نفت کشور را تأمین می‌کند ولی جز استان‌های محروم کشور است

۱۳۹۵/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...