نسخه چاپی

فروش گوشی دست دوم آغاز سرقت از حساب بانكی شد

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم خرید اینترنتی و سریالی شارژ تلفن همراه از حساب بانكی شهروندی شهریاری، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا سرهنگ "اصغر باقریان" گفت: با مراجعه شهروندی به پلیس فتا استان و طرح شکایتی مبنی بر برداشت‌های اینترنتی غیر مجاز متعدد از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه‌داد: با اقدامات فنی، رد پای سارق اینترنتی در فضای مجازی پیگیری و در نهایت هویت وی شناسایی و به پلیس احضار شد. باقریان گفت: متهم در بازجویی‌ها زمانی که با اسناد پلیس رو به رو شد ناگزیر به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد رمز دوم و شماره کارت شاکی را از گوشی دست دومی که از وی خریداری کرده بوده به دست آورده و اقدام به خرید شارژهای متعدد از حساب بانکی او کرده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه‌داد: در این رابطه پرونده اولیه تکمیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد. این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام خرید و فروش گوشی‌های دست دوم، حتما اطلاعات شخصی و بانکی خود را از روی دستگاه پاک کرده و گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند.

۱۳۹۵/۵/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...