نسخه چاپی

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با نما:

حذف برنامه های مفیدی چون ثریا به صلاح نیست/ برنامه های اینچنینی، نماد هستند

عکس خبري -حذف برنامه هاي مفيدي چون ثريا به صلاح نيست/ برنامه هاي اينچنيني، نماد هستند

سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینكه برنامه هایی نظیر ثریا، برنامه هایی قابل دفاع هستند و در حوزه اصلاح سبك زندگی مؤثر هستند، اظهار داشت: نباید مردم را از این برنامه ها محروم كنیم و حذف برنامه های مفید اینچنینی، به صلاح نیست.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی برنامه تلویزیونی «ثریا» گفت: صدا و سیما باید برنامه هایی را پیگیری کند و در دستور کار قرار دهد که برنامه های محتوایی باشند و در یکی از شش موضوعی که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری آمده است، تأثیرگذار باشند و دارای نقش باشند.

وی با بیان اینکه برنامه هایی نظیر ثریا، برنامه هایی قابل دفاع هستند و در حوزه اصلاح سبک زندگی مؤثر هستند، اظهار داشت: نباید مردم را از این برنامه ها محروم کنیم و حذف برنامه های مفید اینچنینی، به صلاح نیست. مردم ثابت کرده اند که از این قبیل برنامه ها؛ چه در حوزه مستند، چه سریال و چه فیلم های بلند و سینمایی استقبال می کنند و واقعاً در اصلاح سبک زندگی مردم نیز مؤثر هستند. هم صدا و سیما و هم سایر دستگاه ها و نهادها، باید دست به دست هم بدهند و اینگونه تولیدات را افزایش دهند و کم لطفی در این زمینه نابخشودنی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مدیریت جدید صدا وسیما؛ آقای عسگری و تیم ایشان، با توجه به اینکه از مدیران مجرب رسانه ملی هستند و بزرگ شده رسانه ملی هستند، باید مراقبت های خیلی بیشتری به خرج دهند و امید ما به عنوان کمیسیون فرهنگی مجلس، چیزی غیر از این نیست. با توجه به جلسه ای که با رئیس رسانه ملی و معاونین ایشان داشتیم، این امید برای ما ایجاد شد که به جز ترویج آموزه های اسلامی و انقلابی و منویات رهبر انقلاب، شاهد چیز دیگری در رسانه ملی نخواهیم بود.

نماینده ملایر اضافه کرد: یکسری برنامه، به عنوان الگو و نماد مطرح هستند که یکی از آنها، برنامه ثریا است و اینها سرنخ هایی هستند برای اینکه ما بتوانیم بیشتر به منویات مقام معظم رهبری در اصلاح ساختار سبک زندگی برسیم و چه بسا حذف اینگونه برنامه ها و نمادها، از جهتی به معنای قرار دادن چوب، لای چرخ مسیر انقلاب قلمداد شود. انقلاب ما، رو به تعالی است و در مسیر رشد قرار دارد و جز در این مسیر، رشدی برای آن اتفاق نمی افتد. اگر در این مسیر، مانعی ایجاد شود قطعاً مانع رشد انقلاب خواهد بود و این به صلاح ملت نیست.

۱۳۹۵/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...