نسخه چاپی

قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

ختم اخلاق و ادب نسبت به منتقدین دولت/ رئیس جمهور رعایت اخلاق را به دولتمردان توصیه كند

عکس خبري -ختم اخلاق و ادب نسبت به منتقدين دولت/ رئيس جمهور رعايت اخلاق را به دولتمردان توصيه کند

دولت در جهت رعایت اخلاق تلاش می كند حتی آمریكایی ها هم مظلوم واقع نشوند به همین دلیل هم به توجیه تحریم های آمریكایی ها و خلف وعده او اعتراضی نكرده و بلكه آن را توجیه می كنند اصولا اگر كسان دیگری بخواهند حتی به رقابت با آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بپردازند بد اخلاقی انجام داده و حق شكنی كرده اند. این حق آقای روحانی است كه مدت ریاست جمهوری ایشان دو دوره ای باشد .

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه خبری نما در خصوص صحبت جهانگیری مبني برم مظلوم بودن رئيس جمهور گفت: رعایت اخلاق در سیاست از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و همان طور که شخص رئیس جمهور و آقای جهانگیری مطرح کردند باید اخلاق را در همه امور رعایت کنیم. چه از موضع دولت و چه از موضع مخالفین. مثلا هیچ وقت مخالفین نباید دولت را بی سواد قلمداد کرده و آنها را حواله جهنم کنند، این امر به دور از اصول اخلاقی است اما اگر این توهین از طرف دولتمردان یا شخص رئیس جمهور باشد که به منتقدين بی سوادی را نسبت دهند یا آنها را به جهنم حواله دهند هیچ اشکالی ندارد و دور از اخلاق نیست.
کارشناس مسائل استراتژیک اضافه کرد: اصولا مخالفین خودشان باید وظیفه خود را بدانند و بدون اینکه رئیس جمهور از آنها بخواهد خودشان راهی جهنم شوند و در کلاس های سواد آموزی شرکت کنند مخالفین دولت نباید نسبت به فیش های چندصد میلیونی مدیران اعتراض کنند بلکه باید بدانند کسانی که چنین حقوق هایی می گیرند ذخیره کشورند و به عنوان ذخیره حق دارد از ذخایر مالی کشور هر چقدر كه مايل اند برداشت کنند. نباید نسبت به انتسابات فامیلی، قومی، همشهری، رفاقتی و شراکتی اعتراض داشته باشند بلکه باید بدانند شریک حسین فریدون در صرافی بودن و همشهری آقای روحانی و سرخه ایی بودن ملاک واقعی و درست برای ریاست است. کسانی که به این نوع انتسابات در دولت و یا نسبت به دریافت حقوق های چندصد میلیونی و وام های آنچنانی اعتراض می کنند به دولت ظلم می کنند و باعث می شوند رئیس جمهور و دولت مظلوم واقع شوند .
سفیر سابق ايران در استرالیا و مکزیک در آخر گفت: دولت در جهت رعایت اخلاق تلاش می کند حتی آمریکایی ها هم مظلوم واقع نشوند به همین دلیل هم به توجیه تحریم های آمریکایی ها و خلف وعده او اعتراضی نکرده و بلکه آن را توجیه می کنند اصولا اگر کسان دیگری بخواهند حتی به رقابت با آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بپردازند بد اخلاقی انجام داده و حق شکنی کرده اند. این حق آقای روحانی است که مدت ریاست جمهوری ایشان دو دوره ای باشد .

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...