نسخه چاپی

اختصاصی نما

به جامعه پزشكی احترام بگذارید و تخریب را رها كنید

عکس خبري -به جامعه پزشکي احترام بگذاريد و تخريب را رها کنيد

در روزنامه شرق نیم صفحه اول را اختصاص می‌دهد به یادداشت یك خانم كه پس از كلی تعریف و تجلیل از خودش و آرمانش كه مسئولیت اجتماعی است!! مدعی شده است كه قلبش دچار مشكل پزشكی شده و پزشكان ایران تشخیص غلط داده‌اند كه ریه او مسئله شده است!! موضوعی خنده‌دار زیرا كسی كه دارای مشكل قلبی می‌شود در فشار خون و علائم دیگر جسمی او آشكار است خودش هم می‌فهمد چه برسد به پزشك، مثل همین خانم كه فهمیده است لابد در ایران عكس‌برداری‌های از ریه او هیچ علامتی نسبت به مشكل قلبی وی نشان نداده‌اند!! كه خیلی بعید است.

اسداله بادامچیان- ما با این حضرات و برنامه‌های آنان چه بکنیم؟

هر کس روزنامه‌های اصلاح‌طلبان را این روزها بنگرد متعجب می‌ماند که به اینها چه بگوید؟

اینها این روزها علیه پزشکی ایران و پزشکان به تخریب برخاسته‌اند.

بهانه هم درگذشت مرحوم عباس کیارستمی است.

می‌گویند خطای رخ داده است. این را کجا باید تایید کند؟

سازمان نظام پزشکی، پزشکی قانونی، متخصصان بی نظر، چه مرجعی؟

اگر معلوم شد که پزشکی خدای ناکرده خطا کرده، این هم راهکار دارد.

آن پزشک را مورد مؤاخذه و مجازات قرار می‌دهند نه اینکه کل جامعه پزشکان محترم را که امروز در منطقه حرف اول را می‌زنند و پزشکی ایران اسلامی، مجموعه‌ای فرهیخته و متخصص در سطح بین‌المللی است.

حالا از کیارستمی هم به دیگران دارد می‌رسد.

در روزنامه شرق نیم صفحه اول را اختصاص می‌دهد به یادداشت یک خانم که پس از کلی تعریف و تجلیل از خودش و آرمانش که مسئولیت اجتماعی است!! مدعی شده است که قلبش دچار مشکل پزشکی شده و پزشکان ایران تشخیص غلط داده‌اند که ریه او مسئله شده است!!

موضوعی خنده‌دار زیرا کسی که دارای مشکل قلبی می‌شود در فشار خون و علائم دیگر جسمی او آشکار است خودش هم می‌فهمد چه برسد به پزشک، مثل همین خانم که فهمیده است لابد در ایران عکس‌برداری‌های از ریه او هیچ علامتی نسبت به مشکل قلبی وی نشان نداده‌اند!! که خیلی بعید است.

بعد این خانم در این نوشته کاملاً مسئله‌دار و طراحی شده به جامعه پزشکی ایران اهانت می‌کند و می‌نویسد.

(وقتی به دلیل خفگی، من را در آلمان به بیمارستان رساندند، من در همان حال نزار با آلمانی شکسته بسته‌ام به دکترها گفتم که «نه، نه، قلبم نیست، ریه است. سرماخورده‌ام خودش خوب می‌شود».

پزشکان لابد اول حرف‌های من را هذیان تصور کرده‌اند، اما وقتی توضیح دادم که پزشکان در کشورم ماه‌های گذشته هی گفته‌اند سرماخورده‌ای و توصیه کرده‌اند «شلغم بخور... گردو نخور» لبشان به خنده باز شد که با بیماری شوخ سروکار دارند، اما شوخی نبود دکتر عزیز، ... شاید هم همچون عباس کیارستمی، همان اول کار یک وجب از ریه را برمی‌داشتند که محض احتیاط، شکم مریض را الکی باز نکرده باشند نه، شوخی نبود، ترسناک بود. اما شانس آوردم که اینجا نبودم و...

جالب است که همین خانم می‌گوید به ایران برگشته و در یکی از بیمارستان‌های ایران عمل کرده، و سالم و سرحال به خانه رفته است.

راستی چرا این نوع تهاجم‌های از نوع جنگ نرم توسط برخی شدت یافته است؟

زیرا دشمنان تمدن و ملت و کشور ما که یک قرن کوشیده بودند ایران را تجزیه کنند (دوران سلطه قاجاریه و شبکه فراماسونرها) و ایرانی را تحقیر نمایند، و به قول دکتر شریعتی رنسانس که یک دروغ بزرگ بوده، نجات‌بخش شرقی‌ها بدانند بشرط آنکه از موی سر تا ناخن پا فرنگی شوند، (جمله از فراماسونر استاد اعظم لژ انگلیسی یعنی تقی‌زاده است) و نگذارند که ایران و کشورهای مثل ایران پیشرفت کنند حالا که از براندازی و کودتا و تحریک قومیت‌ها بنام خلق این و آن و از ترور و از ایجاد داعش‌ها و طالبان‌ها و از انقلاب‌های باصطلاح رنگی و فتنه‌های 78 و 88 مأیوس شده‌اند و رسوایی آنها در مسئله دروغ به ایران که سلاح هسته‌ای می‌خواهد بسازد با رهبری انقلاب و دلسوزان این نظام به جایی رسیده که خود آنها امضاء کرده‌اند که ایران سلاح هسته‌ای نمی‌خواهد بسازد و حق مسلم ایرانی است که دانش هسته‌ای داشته باشد.

و امروز که می‌یابند که امنیت ایران به برکت اصل ولایت فقیه و سربازان گمنام امام زمان از امنیت اروپا و آمریکا و کشورهای تحت سلطه مزدوران استعمار غرب، بیشتر است و دانشمندان ایران، از جمله جامعه پزشکی ایران بالاترین دانش پزشکی را دارند، و دانش پزشکی ایران حرف اول را در منطقه می‌زند و پیشرفت‌های صنعت پزشکی ما به حد اختراع و ابتکار رسیده است.

چاره‌ای ندارند که توسط عناصر ناآگاه یا وابستگان پنهانی خود در ایران یا دارندگان تفکرات غربزده و غربگرا، بکوشند که این حیثیت بالای جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند و بالاتر بین هنرمندان و پزشکان جنگ مصنوعی راه بیاندازند.

به آنها می‌گویم 37 سال است جریان غربزده و لیبرال در این مملکت هر آنچه از ذهنیت غلط داشته با آزادی کامل مطرح کرده و حتی کارش به فتنه هم رسیده است اما به هیچ جا نرسیده است.

اکنون هم این هیاهوی هدفدار زشت بجایی نخواهد رسید.

هم ملت ما و هم پزشکان ما این نوع بازی‌های با اهداف غیرصحیح را بخوبی می‌شناسند و بی اعتنا به آن راه پیشرفت و توسعه و دانش صحیح مستقل و غیروابسته را در جهت دستیابی به پرچمداری علم پزشکی خواهد پیمود به شما هم می‌گویم.

از این راه غلط برگردید و بجای تخریب، در جهت اعتلا و عزت و افتخار کشورتان کار کنید و از سرنوشت آنها که همین راه‌ها را رفتند و امروزه در غرب بی‌آبرو و خسته و درمانده پناه گرفته‌اند عبرت بگیرید.

۱۳۹۵/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...