نسخه چاپی

علی لاریجانی:

نظریه‌پردازی كار دولت‌مرد نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سیاسی خلق كردیم كه امنیت در كشور برقرار كند ولی اگر از ساز و كارهایی استفاده كرد كه كشور را به این سمت نبرد مدیر موفقی نیست چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه شما از جریانات سیاسی هستید که از دیرباز تبعیت از راه امام و رهبری داشتید، گفت: امروز باید به امور سیاسی نگاه خاصی شود، باید ببینیم یک فعل سیاسی برای چه ایجاد شده است.

وی افزود: اوایل انقلاب مرحوم شهید بهشتی مدت ها کار می کردند که مانیفستی برای حزب ایجاد کنند، آن فکر را باید وارسی کنیم که همان راه را رفتیم یا نه.

لاریجانی با طرح این سوال که باید دید سیاست چرا به وجود آمده است ادامه داد: سیاست خلق شد که یک کشور امنیت پیدا کرده و استقلالش حفظ شود و مراودات با سایر کشورها براساس اقتدار باشد.

وی گفت: وضعیت اقتصادی کشور درست نیست، یک عنصر سیاسی وظیفه اصلی اش این است که کشور را پیش ببرد، نظریه پردازی کار یک دولت مرد نیست باید اوضاع کشور را درست کند اینکه مشغول کار دیگری باشد نشان می دهد راه را اشتباه رفتیم.

لاریجانی گفت: مدیر سیاسی خلق کردیم که امنیت در کشور برقرار کند ولی اگر از ساز و کارهایی استفاده کرد که کشور را به این سمت نبرد مدیر موفقی نیست چه اصولگرا باشد و چه اصلاح طلب.

رئیس مجلس ادامه داد: رسانه تولید ناخالصی داخلی از بین ۱۸۵ کشور ما رتبه ۹۴ داریم.

۱۳۹۵/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...