نسخه چاپی

واكنش توئیتری معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور به سخنان رهبری:

سپاس‌گزار صمیمیت و محبت‌های ایشان هستیم

تاكید بر فضای مجازی به عنوان دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف وضرورت استفاده حداكثری از فرصت‌های فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن.

به گزارش نما معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با اشاره به دیدار صمیمی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری تاکید کرد که دولت سپاسگزار صمیمت‌ها و محبت‌های ایشان است

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ حمید ابوطالبی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر فهرستی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت را به شرح ذیل آورده است:

- تاكيد ايشان بر بسيارخوب بودن گزارش‌ها، و اينكه باید به اطلاع مردم رسانده شود؛ زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.

- تاكيد برتداوم خدمات دولت درراستاي مقاوم نمودن اقتصاد،واگذاری اختیارات به استانها،هدایت تسهیلات بانکی و حجم عظیم نقدینگی به‌سوی تولید.

- تاييد دراولويت بودن سياست خارجي دراين دولت؛

- تاكيد برضرورت انتقادمنصفانه، همراه با ارائه راهکار صحیح؛

- تاكيد بر فضاي مجازي به عنوان دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف وضرورت استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن.

دولت سپاسگزار صميميت‌ها و محبت‌هاي مقام معظم رهبري است.

تاكيد ايشان براطلاع رساني خدمات دولت به مردم و تاييد اين اقدامات افتخاري براي دولت است؛ اين‌ها همان راه استواری است كه دولت تدبير واميد دراين سه سال پيموده، و خود را مصمم به تداوم آن در خدمت به ملت می‌داند

۱۳۹۵/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...