نسخه چاپی

بسته‌بندی بار در فرودگاه چقدر هزینه‌بر است

بسته‌بندی بار در فرودگاه‌ها ممكن است هزینه هایی را برای مسافران به همرابسته‌بندی بار در فرودگاه چقدر هزینه‌بر است + جدول قیمته داشته باشد، كه نرخ‌های مصوب در غرفه‌های بسته‌بندی، نگرانی مسافران برای پرداخت هزینه‌های بالا را كاهش می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از میزان، گسترش روز افزون صنعت هوایی در جهان و نیاز به جابه‌جایی در کمترین زمان ممکن امروزه به یک نیاز اساسی و اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده‌است و از طرف دیگر صنعت حمل‌ونقل هوایی به عنوان یک عامل مهم در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها نقش اساسی دارد.

با افزایش تقاضا برای حمل ونقل هوایی و مطرح شدن مساله بسته‌بندی بحث هزینه و نحوه محاسبه آن مطرح می‌شود که با تعیین نرخ‌های مصوب در بسته‌بندی وسایل، نگرانی مسافران برای پرداخت هزینه‌های بالا کاهش می‌یابد.

ورود برخی از وسایل به داخل هواپیما به دلیل اینکه برای ایمنی هواپیما خطر ایجاد می‌کنند از قبیل: ادکلن، اسپری، شامپو، مواد آرایشی، الکل، شربت، آبلیمو، سرکه و ترشیجات ممنوع است و بعضی از وسایل برای ورود نیاز به بسته‌بندی مناسب دارد.

این درحالی است که در چندسال اخیر با ارتقا سطح تکنولوژی وابستگی بشر به محصولات خاصی همچون دوربین عکاسی و رایانه‌های قابل حمل بیش از گذشته احساس می‌شود.

اغلب این محصولات از ظرافت خاصی در تولید بهره می‌برد و برای تهیه آنها باید هزینه قابل توجهی پرداخت کرد که با توجه به این مسائل، حمل و جابه‌جایی این محصولات در بار مسافران باید با احتیاط کامل صورت گیرد.

از این رو اکثر افراد به دنبال آن هستند تا چنین وسایلی را در پوشش های ضد ضربه قرار دهند که به واسطه این موضوع در فرودگاه‌های جهان غرفه‌هایی برای بسته‌بندی بار مسافران تعبیه شده است.

در یکی از فرودگاه‌های پرتردد کشور، غرفه بسته‌بندی بار به صورت پیمانکاری به افراد واگذار می‌شود و پیمانکار با استخدام 6 کارمند به صورت شیفتی آنجا را اداره می‌کند.

هر هشت ساعت دو کارمند در غرفه‌ها، مسئولیت بسته‌بندی بار را به‌عهده دارد و به گفته آنها حقوق مصوب وزارت کار را دریافت می‌کنند.

۱۳۹۵/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...