نسخه چاپی

ثبت‌ ركورد جدید در صادرات نفت‌ ایران

رئیس پایانه نفتی خارگ از ثبت ركورد جدید صادرات نفت ایران خبر داد و گفت: بارگیری همزمان ۱۰ فروند نفتكش در پایانه نفتی جزیره خارگ انجام شد كه بی سابقه است.

به گزارش نما ، عباس اسد روز در گفتگو با مهر اظهار کرد: روز گذشته و در هفته دولت، پایانه نفتی خارگ رکوردی دیگر برجای گذاشت، که در تاریخ سال های اخیر این شرکت بی سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: پهلوگاه های اسکله غربی و شرقی به طور همزمان پذیرای ۱۰ فروند کشتی بود که شش کشتی در اسکله شرقی و ۳ فروند کشتی در اسکله غربی و یک فروند در لنگرگاه به صورت sts ( کشتی به کشتی ) بارگیری شدند.

اسد روز خاطرنشان کرد: این بارگیری ها و صادرات نتیجه تلاش های مجموعه ای از مدیریت ارشد، مدیران، روسای ادارات و کارکنان زحمت کشی بود که در این سال ها تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و با بازسازی و تعمیر بافت های فرسوده اسکله های بارگیری را بروز رسانی کردند.

وی بیان داشت: تقارن این رویداد با هفته دولت ارزش و اهمیت آن را دوچندان می کند و جا دارد که به این مناسبت و همچنین به مناسبت هفته دولت به همه کارکنانی که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در این امر مهم و خطیر همکاری داشته اند تبرک عرض کنیم.

۱۳۹۵/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...