نسخه چاپی

انتقاد سرمربی پدیده از وقفه در لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم پدیده به مرز آمادگی رسیده بود اما وقفه 25 روزه در لیگ برتر، سبب شد تا این تیم از تب و تاب بیفتد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا مهاجری با بیان اینکه در این مدت تمرینات خوبی داشته ایم؛ انتقاد سرمربی پدیده از وقفه در لیگ برتراظهار داشت: وقفه‌ ای که در بازی‌ های لیگ به وجود آمد سبب شد تا تیم‌ ها نتوانند آمادگی خود را حفظ کنند و از فضای لیگ برتر فاصله بگیرند.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: بازیکنان مصدومی مانند خذیراوی به مرز آمادگی رسیده‌اند و شرایط خوبی داریم و برای شروع مجدد لیگ نیز مصدوم و محرومی نیز در ترکیب تیم نداریم.

رضا مهاجری با اشاره به تکمیل لیست بازیکنان پدیده گفت: 4 جای خالی، شامل دو بازیکن بزرگسال و دو امید در لیست پدیده داریم، اما فعلاً نیازی به خرید بازیکن نداریم و جذب بازیکن جدید بستگی به روند بازی‌ هایمان در لیگ دارد.

سرمربی تیم پدیده افزود: از بعد از بازی نفت و سایپا، تمریناتمان را در تهران پیگیری کردیم و خوشبختانه با ارزیابی‌ هایی که از تیم داشتیم به آنچه که مدنظر داشتیم رسیده‌ ایم.

وی درباره پرداخت قرارداد بازیکنان پدیده اظهار داشت: بخشی از مبالغ سال گذشته بازیکنان پرداخت شده است و بازیکنان جدیدی که به تیم ملحق شدند نیز 30 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌ اند.

مهاجری در خصوص بازیهای تدارکاتی این تیم افزود: روز پنجشنبه بازی تدارکاتی با تیم سیاه جامگان در مشهد برگزار خواهیم کرد و در حال رایزنی با چند تیم دیگر نیز برای بازی در روز یکشنبه هستیم.

۱۳۹۵/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...