نسخه چاپی

اسپالتی: با اولین خطر فرو ریختیم

سرمربی رم از تیمش راضی نیست.

به گزارش نما به نقل از کاپ، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم رم پس از تبدیل برتری 2 بر صفر تیمش به تساوی 2 بر 2 در بازی هفته دوم سری A مقابل کالیاری از سقوط تدریجیزرد و قرمزها حرف زد

او در کنفرانس خبری گفت: «اگر در این فصل مانند دقایق پایانی بازی با پالرمو بازی کنیم، دچار دردسرهای بزرگی می‌شویم. به تعادل فیزیکی و تمرکز ذهنی برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم. در شرایط عادی باید برتری 2 بر صفر را حفظ می‌کردیم اما به محض مواجه شدن با اولین خطر فرو ریختیم. بازیکنان آماده‌ای مثل محمد صلاح داریم اما معمولا آن‌ها توسط بازیکنان حریف مهار می‌شوند. برای پوشش ضعف‌ها به تکنیک و شخصیت تیمی نیاز داریم. می‌خواستیم کالیاری را ببریم و البته موفق نشدیم. نمی‌دانم چرا زودتر کار این تیم را تمام نکردیم! در چند وقت اخیر، هرگاه کنترل میدان را در دست داشتیم، اشتباه کردیم، توپ لو دادیم و حریف از این فرصت نهایت استفاده را برد. اگر ضعف‌های تیم را برطرف نکنیم، رسیدن به هدف بسیار سخت‌تر هم خواهد شد.»

اسپالتی به خاطر اخراج شدن دروسی در بازی برگشت پلی‌اف لیگ‌قهرمانان، او را تنبیه کرد و بازوبند را به فلورنزی داد.

سرمربی رم در این باره اظهار داشت: «اتخاذ این تصمیم بسیار دشوار بود اما دروسی با وجود ناراحتی از وقوع اتفاق، واقعیت و قوانین حاکم بر تیم را پذیرفت.ابتدا به شکل خصوصی و سپس در جمع از تصمیم برای گرفتن موقت بازوبند کاپیتانی برای او توضیح دادم.هر بازیکنی باید بهای اشتباه خود را بپذیرد.»

۱۳۹۵/۶/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...