نسخه چاپی

منتظر معرفی چه محصولاتی در كنفرانس شهریورماه اپل باشیم؟

علاقه‌مندان به دنیای تكنولوژی و به ویژه طرفداران پلتفرم iOS، بی صبرانه منتظر آغاز كنفرانس ماه سپتامبر اپل و رونمایی از آخرین دستاوردهای اهالی كوپرتینو هستند.

به گزارش نما مراسمی که همه ساله در ماه سپتامبر برگزار و به عنوان محلی برای معرفی جدیدترین گوشی های آیفون و دیگر محصولات این کمپانی در نظر گرفته می شود و امسال نیز قرار است سری جدید این گوشی ها در این مراسم که گفته می شود زمان آن، 7 سپتامبر خواهد بود، برای علاقه مندان به محصولات هوشمند رونمایی شود.

حال با توجه به افشاگری های منابع متعدد و موثق خبری و همچنین شایعاتی که تا به این لحظه در خصوص این مراسم و آن چه که قرار است تیم کوک و یارانش برای بینندگان معرفی کنند شنیده شده، می توان انتظار معرفی محصولات زیر را داشت. با تک شات همراه باشید.



آیفون 7

آیفون 7

همانطور که اشاره کردیم، تمامی نگاه ها به آیفون جدید اهالی کوپرتینوست و قطعاً آیفون 7، نقش اول این مراسم خواهد بود. شنیده ها حاکی از این است که نباید انتظار تغییرات چندانی را در طراحی این گوشی داشته باشیم، اما با این حال، برخی قطعات و مشخصه ها دستخوش تغییر خواهند شد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.










در این کنفرانس، شاهد رونمایی از دو مدل آیفون خواهیم بود

آیفون 7





مدل هایی که با استناد به خبرهای منتشر شده، در ابعاد 5.5 و 4.7 اینچی عرضه خواهند شد که مدل بزرگ تر با پسوند پلاس (Plus) به دست علاقه مندان خواهد رسید.












مدل 4.7 اینچی به دوربین بزرگ‌تری مجهز خواهد بود

آیفون 7





سنسوری بزرگ تر که می تواند قابلیت های دوربین این گوشی در جذب نور بیشتر و به تبع، ارایه تصاویری با کیفیت تر را دو چندان کند.












مدل پلاس از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود



آیفون 7



گفته می شود این گوشی که به آیفون 7 پلاس نیز در فضای مجازی شناخته می شود، به دوربین دوگانه ای مجهز خواهد بود که قادر است در لحظه، دو عکس را ثبت کند و با ترکیب این دو با یکدیگر، عکسی با کیفیت کم‌نظیر را برای کاربران به ارمغان آورد. همچنین، با استفاده از دوربین های دوگانه، کاربران می توانند فوکوس تصویر خود را نیز تغییر دهند و عکسی شبیه به آن چه که توسط دوربین های DSLR گرفته می شود را ثبت کنند.









خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نخواهد بود

آیفون 7

به جرات می توان گفت که شایعه حذف جک هدفون در آیفون 7، به واقعیت تبدیل شده است. اقدامی که در نوع خود به عنوان یکی از بحث برانگیزترین تصمیمات کمپانی اپل در طی سال های اخیر محسوب می شود و باید منتظر ماند و توضیحات این شرکت را در این خصوص شنید که می بایست برای میلیون ها کاربر، قانع کننده باشد.
و اما به جای جک هدفون قدیمی، کاربران می بایست از هدفون هایی استفاده کنند که به پورت شارژ لایتنینگ آیفون متصل شوند و یا اینکه از هدفون های بلوتوثی استفاده کنند. گفته می شود که اپل قصد دارد تا در این مراسم، از ایربادهای لایتنینگ جدید برای آیفون جدید خود رونمایی کند که هنوز به صورت رسمی، تایید و یا رد نشده است.







احتمال رونمایی از ایربادهای وایرلس وجود دارد

ایرباد

شنیده ها حاکی از این است که شرکت اپل در حال کار بر روی ایربادهای وایرلسی است که قرار است در کنار آیفون 7، برای علاقه مندان به این برند محبوب رونمایی شود. محصولی که به صورت جداگانه عرضه خواهد شد و کاربران، برای خرید آن می بایست هزینه اضافی را بپردازند.














دکمه هوم دستخوش تغییراتی خواهد شد

آیفون 7

بنابر گفته یکی از تحلیلگران برجسته محصولات اپل، دکمه هوم آیفون 7، دیگر یک دکمه هوم ساده نخواهد بود، بلکه یک پد حساس به فشار بدون هیچ گونه قطعات متحرک خواهد بود. گفته می شود که این تغییر در حالی اعمال خواهد شد که این شرکت قصد دارد تا در آیفون سال بعد، به طور کلی قید این دکمه را بزند و اکنون، قصد دارد تا با این تغییر، زمینه را برای برداشتن دکمه هوم آماده کند.









احتمال رونمایی از آیفون 7 با رنگ آبی تیره

آیفون 7

گزارش های متعددی در طی هفته های اخیر در فضای مجازی منتشر شده که خبر از رونمایی این گوشی با رنگ جدید یعنی آبی تیره می دهد که البته همه چیز فعلاً در حد حدس و گمان است و واکنشی را از سوی کوپرتینویی ها به دنبال نداشته است.














جدای از آیفون های جدید، رونمایی از مدل جدیدی از اپل واچ دور از ذهن نیست

آیفون 7

دو سالی از رونمایی اولین ساعت هوشمند کمپانی اپل و البته پرفروش ترین اسمارت واچ بازار می گذرد و اکنون وقت آن رسیده است تا این محصول، با بروزرسانی هایی در قسمت های مختلف از قبیل طراحی، پردازنده، واچ فیس ها و غیره، برای طرفداران به محصولات پوشیدنی رونمایی شود. از جمله تغییراتی که برای این مدل مورد انتظار است می توان به مواردی همچون اضافه شدن سنسورهای جدید سلامتی، جی پی اس، فشار سنج، پردازنده سریع تر و نمایشگری باریک اشاره کرد.

و بالاخره، زمان عرضه نهایی سیستم عامل های iOS 10، MacOS Sierra، tvOS و watchOS 3

آیفون 7

نسخه جدید 4 سیستم عامل اپل، از ماه ژوئن یعنی کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، در مرحله آزمایشی بوده اند و به احتمال فراوان، نسخه نهایی آن ها در طی این کنفرانس برای کاربران عرضه خواهد شد.

۱۳۹۵/۶/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...