نسخه چاپی

روایت قاضی‌پور از ضرب و شتم با خبرنگار روزنامه ایران

نماینده مردم ارومیه درباره موضوع ضرب و شتم خود با خبرنگار روزنامه ایران توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری در جلسه علنی امروز درباره موضوع ضرب و شتم خود با یکی از اصحاب رسانه، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: بنده آن روز قصد داشتم با سرعت به دفتر خود رفته و به دیدارهای مردمی خود رسیدگی کنم اما دراین بین چند خبرنگار در بین راه بنده را مورد سوال و پرسش قرار دادند که سوال یکی از خبرنگاران مناسب نبوده و با سماجت همراه بود که واکنشی به شوخی از سوی بنده نسبت به این خبرنگار صورت گرفت، اما باز با این حال بنده به فکر این بودم که با سرعت و چون تراکتور از کنار این خبرنگار عبور کرده و به کارهای دفترم برسم.

وی تأکید کرد: بنده همواره نسبت به اصحاب رسانه احترام خاصی قائل هستم و موضوعاتی از قبیل مسکن، بیمه و وام خبرنگاران را پیگیری کرده‌ام و همچنین باید بگویم مدافع گردش آزاد اطلاعات در کشور هستم.

در ادامه مسعود پزشکیان که از آغاز جلسه علنی امروز، ریاست جلسه را برعهده داشت در واکنش به تذکر قاضی پور گفت: این مسئله اصلا در دستور کار صحن نبود ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده و خوشایند نبود و طبیعتا هم شئونات نمایندگان باید رعایت شود و هم اصحاب رسانه. به هر حال از شما متشکریم آقای قاضی پور.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...