نسخه چاپی

آتش سوزی در آسمان خراش ابوظبی

عکس خبري -آتش سوزي در آسمان خراش ابوظبي

یك برج 28 طبقه در حال ساخت در مركز ابوظبی روز سه شنبه طعمه حریق شد.

به گزارش نما ، ایرنا به نقل از خبرگزاری نوشت: این حادثه تازه ترین مورد از آتش سوزی هایی می باشد که در برج های امارات متحده عربی طی 18 ماه گذشته روی داده است.

به گفته شاهدان عینی، دود سیاه رنگی محل حادثه در پایتخت امارات را فرا گرفت و نیروهای آتش نشان با بالگرد تلاش کردند شعله های آتش را مهار کنند.

نیروهای امدادرسان به افراد و کارگران داخل برج کمک کردند به بیرون منتقل شوند و این آتش سوزی زیان جانی برجا نگذاشت.

براساس این گزارش، وقوع آتش سوزی در یک برج چند طبقه در دست ساخت در دبی در ماه جاری، خساراتی را به بخش هایی از آن وارد کرد.

همچنین برج مسکونی 75 طبقه سلافه در دبی ماه گذشته میلادی طعمه حریق شد و فوریه 2015 آتش سوزی در هتلی در دبی روی داد، ضمن اینکه برج مسکونی 79 طبقه ای نیز در این شیخ نشین طعمه حریق شد.

به گفته کارشناسان، شعله های آتش در برخی از آتش سوزی ها به دلیل اجرای نمای خارجی برج ها گسترش یافته است.

امارات در سال 2013 موارد امنیتی در زمینه ساخت و ساز را مورد بازبینی و اصلاح قرار داد که به موجب آن پیمانکاران موظف شدند نمای ساختمان های بیش از 15 متر را در برابر آتش مقاوم کنند، اما ساختمان های قدیمی، مستثنی از این اصلاحیه شدند.

در سال 2012 ، آتش سوزی مهیبی در برج 34 طبقه تمویل در مجاورت منطقه برج های دریاچه جمیره رخ داد. تحقیقات بعدی نشان داد که آتش سوزی ناشی از پرتاب ته سیگار در یک ظرف زباله بوده است.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...